Senaste nytt

Har SAS gjort rätt och erbjudit tillräcklig kompensation?

Och om man inte vet hur så ska man anlita flightright enligt dig. Vad TRÖTT jag blir. dags för sängkammar tv'n och äkta reklam

Hur långt i efterhand kan man framföra ersättningskrav ? Har helt och hållet glömt bort att reklamera mitt ärende där TAP inte hade någon personal med försening till följd.

Är novis på detta forum men har en fråga angående vår flight från GOT till LHR som blev 18,5 h försenat "due to technical" och som då var ett fel på panelerna inne i planet och ingen fågel eller liknande..
Vart vänder jag mig för att kräva den ersättning som jag tror oss ha rätt till efter att ha läst på SAS hemsida?

Välkommen till BusinessClass.se ladyinred.

Kan nämna att jag och min fru nyligen efter mycket kämpande fick 600 euro/person av SAS för en försening som inträffade i mars 2005 mellan CPH och PVG. Hade som tur var sparat kvitto och boknigsnummer. Var beredd att gå till ARN men detta behövdes ej.

Kan nämna att jag och min fru nyligen efter mycket kämpande fick 600 euro/person av SAS för en försening som inträffade i mars 2005 mellan CPH och PVG. Hade som tur var sparat kvitto och boknigsnummer. Var beredd att gå till ARN men detta behövdes ej.

År 2005?

Toppen