Står på e-biljetten, under betalsättet. Jag lägger upp en skärmdump när jag är tillbaka vid datornmha321 skrev:Det skulle kunna förklara ett och annat. Var ser du att det har blivit så?Klicka för att utvidga...
Står på e-biljetten, under betalsättet. Jag lägger upp en skärmdump när jag är tillbaka vid datornmha321 skrev:Det skulle kunna förklara ett och annat. Var ser du att det har blivit så?Klicka för att utvidga...
Ah, jag missade det där med "efter en ombokning". Jag hade inga ombokningar, bara avbokningar. Därmed har man ju inte fått någon ny e-biljett.intuition skrev:Står på e-biljetten, under betalsättet. Jag lägger upp en skärmdump när jag är tillbaka vid datornKlicka för att utvidga...
Det är en kod som används för att hantera och ta bort eventuella prispåslag vid ombokning i samma serviceklass. Har använts liknande koder vid planerade strejker, vädervarningar osv. För att enkelt erbjuda kunderna att boka om sina resor, utan extra kostnad.intuition skrev:Så här ser det ut på biljetten efter ombokning. Om någon vet vad WAIVESKS043 innebär eller kan peka mig till en plats där jag kan hitta det så är det uppskattat.Visa bifogad bild 112262Klicka för att utvidga...
Nä, varför skulle de kunna det? Dem förlitar sig ju på vad datorn säger och säger den nej - då blir det nej. Koden finns ju där för att backoffice programmerat in den, just för att möjliggöra hantering i första linjens support.intuition skrev:Jag ringde SAS kundtjänst men de visste inte vad det var för något...Klicka för att utvidga...
Och igår, 10/8, så var pengarna på kontot!rob74 skrev:Idag trillade det in mail om refund för min i mars avbokade majresa!Och det dagen innan jag ska kliva ombord på ett flyg för första gången sedan 7 mars...Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Gjorde en avbokning av en bonusresa i mitten av april. Inga pengar tillbaka trots flera påtryckningar. Ringde amex häromdagen och påtalade detta. Pengarna på kontot dagen efter (efter inskickande av dokument). Oroligt proffsigt av amex.När turen sen kommer till mitt ärende hos SAS att avbokas, ser SAS då att en chargeback är gjord?Klicka för att utvidga...
-Bokningsbekräftelsen.Mattias Holmén skrev:Vilka dokument skickaed du in? De jag skickade in var ej nog (kopior på kommunikation att min ärende dröjde)Klicka för att utvidga...
Shoreline skrev:Pratade nyss med supporten, och frågade om mina resor avbokade i april och juli.Det kan ta "en månad till" att få det utbetalt, för att dom "har mycket att göra" och "många avbokningar" och just nu är dom på resor (eller avbokningar?) från "i början av sommaren".Klicka för att utvidga...
Verkligen. Jag har inte hört mycket som verkar stämma. De har ju tydligen betalat tillbaka saker från augusti, men jag vet själv att de inte gjort min som avbokades 11 mars...Bridgeman skrev:Jag med pratade med supporten igår tisdag. Då sa den personen att de just börjat med april.. Olika personer olika svar. Som jag sagt tidigare Lotto...Klicka för att utvidga...