Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Park Inn Sofia.
Första poängnatten jag nyttjar.
Tror inte det blev någon upgrade och ingen välkomstgåva.
Ska påpeka detta lite lätt nu när jag ska ut och shoppa och se om det blir någon ändring :)

Hade tydligen fått ett större rum och nu när vi var tillbaks även ett fruktfat och välkomstbrev :)
5 nätter radissonn denna veckan och 100% uppgradering. Nu dröjer det ett par veckor innan det blir club carlson hotell igen!

Park Inn Sofia.
Ska påpeka detta lite lätt nu när jag ska ut och shoppa och se om det blir någon ändring :)

Park Inn Sofia.

Vad tyckte du om detta hotell? Har funderat på det då det bara kostar 15000 poäng/natten.
Tänker framförallt på läget då jag har förstått att det ligger en bit från stan.

10 min promenad från stans största shoppingcenter så vi avslutade med shopping och bio där på söndagkvällen.
Läger är OK och rummen stora och luftiga.
3 olika byggnader, ett med rum och ett med sviter, ett med lägenheter om jag förstod det rätt.
Taxi är gratis i princip i Bulgarien. Kostar 50kr och tar 15 min till flygplatsen, 25 kronor och hälften så långt till stan.
Radisson 2 for 1 rate ofta tillgänglig i stan också, men helt klart värd 15k poäng och en trevlig stad med kultur, bra käk o billig bira.
Jag skulle ej tveka på att bo där då taxi är så billigt och går fort till stan :)

Vad tyckte du om detta hotell? Har funderat på det då det bara kostar 15000 poäng/natten.
Tänker framförallt på läget då jag har förstått att det ligger en bit från stan.

Radisson Blu Arlandia

Bokat: Standardrum
Erhöll: Business Class-rum, personlig hälsning och två påsar trevlig choklad.

Nivå: CCG

Radisson Blu Plaza Helsingfors

Bokat: billigaste rummet med medlemsrabatt
Erhöll: Business Class-rum, personlig hälsning, två påsar trevlig choklad, juice och nån form av finsk Läckerol?!

Nivå: CCG

Hotell: Park Inn Lund
När: 3 olika datum i september
Bokat: Billigast avbokningsbara rum
Erhöll: Stort rum på översta våningen. Inkl Välkomstgåva + brev.
Status: CCG

Hotell: Radisson Blu Arlandia.
När: 14 oktober
Bokat: Billigast förbetalda rum
Erhöll: Businessclass rum. Inkl välkomstgåva + brev.

Hotell: Park Inn Heathrow
När: 16 oktober
Bokat: Billigast förbetalda rummet (£60)
Erhöll: Svit på 63m2. inkl brev.

Är sedan jag blev CCG hundraprocentig på rumsuppgraderingar :) Imorgon blir det att prova Radisson Red i Bryssel igen. Återse hur servicen och uppgraderingen blir där. Har bokat 2st rum på 2-4-1 night-raten.

Hoppas du reggat dig för trippla poäng på radisson red :)
Enjoy!

Hotell: Park Inn Lund
När: 3 olika datum i september
Bokat: Billigast avbokningsbara rum
Erhöll: Stort rum på översta våningen. Inkl Välkomstgåva + brev.

Hotell: Radisson Blu Arlandia.
När: 14 oktober
Bokat: Billigast förbetalda rum
Erhöll: Businessclass rum. Inkl välkomstgåva + brev.

Hotell: Park Inn Heathrow
När: 16 oktober
Bokat: Billigast förbetalda rummet (£60)
Erhöll: Svit på 63m2. inkl brev.

Är sedan jag blev CCG hundraprocentig på rumsuppgraderingar :) Imorgon blir det att prova Radisson Red i Bryssel igen. Återse hur servicen och uppgraderingen blir där. Har bokat 2st rum på 2-4-1 night-raten.

Radisson BLU Edwardian Manchester

8-10 November 2016

Bokat: Standardrum
Erhöll: Standardrum

Fullbokat vid check in var anledningen till utebliven uppgradering -- "men vi ger dig gratis frukost istället" -- ja tack men nu får jag ju gratis frukost iallafall (är CCC).

Välkomstgåva: Vinflaska, nötter och litet kort från nån manager på rummet. Trevligt!

**
Park Plaza Sukhumvit, Bangkok

12-13 November 2016

Bokat: Superior room
Erhöll: Deluxe Corner room

Välkomstgåva: nåt litet mjukdjur i form av sköldpadda :)

**
Radisson BLU Resort Hua Hin

13-17 November 2016

Bokat: Superior room
Erhöll: Deluxe room pool access

Välkomstgåva: ja var ska jag börja.. brev från hotellets GM, en flaska prosecco, snittar, fruktfat och nu ett kakfat.. och detta är bara första dagen. Undrar vad som kommer imorgon :).

Borde göra en full recension av detta hotell! Helt nytt, öppnade för några veckor sedan - officiell invigning om två veckor. Så otroligt fint!

IMG_7116.JPG
IMG_7117.JPG
IMG_7122.JPG
IMG_7123.JPG

Last edited:
Toppen