Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Kronholm

Medlem
Radisson Blu Style Hotel, Wien.
bokat: standard
fick: standard och info om att frukost kostar 24e extra.

På rummet fanns ingen frukt/choklad, kalla mig gnällig men jag gick tillbaks o frågade om de missat mitt CCG. Fick en lam ursäkt och att detta skulle ordnas omedelbart. Tillbaks från middagen fanns en flaska bubbel. Ingen höjarupplevelse.
 

Ronnie W

Ny medlem
Radisson Blu Malmö

CCG

Bokat: Standardrum
Erhöll: BC

Ingen igenkänning eller välkomnande vid incheckning, flicksnärtornas paradis!

Men välkomstgåva och en trevlig sådan!
 

Attachments

  • IMG_3707.JPG
    IMG_3707.JPG
    70,3 KB · Visningar: 195

JNH

Medlem
Royal Viking Stockholm.
Bokat enbädds standardrum.
Fick juniorsvit.

Dock endast en natt, från söndag till måndag.
Gold Elite. Matchat från SAS guld.
Endast 3-4 nätter på nästan ett år.

Lite frukt och en Loka på rummet.
 

Kronholm

Medlem
Royal Viking Stockholm.
Bokat enbädds standardrum.
Fick juniorsvit.

Dock endast en natt, från söndag till måndag.
Gold Elite. Matchat från SAS guld.
Endast 3-4 nätter på nästan ett år.

Lite frukt och en Loka på rummet.
Samma för mig men med några fler nätter. Statusmatchade från SAS Guld för ett år sedan och jag tycker (faktiskt) att CCG är något att ha. Köpte nyligen 200 aktier för att få behålla guldet, att nå det på nätter är omöjligt för mig då jag växlar mellan hotellkedjor.
 

Fosca

Medlem
Radisson Blu Royal Astorija Hotel i Vilnius, Litauen.
CCG

Standard 2-4-1.... blev Businessclass och fick en välkomsthälsning, bubbel och frukt.

Vaknade till en av nätterna och kunde inte somna om direkt, klockan var typ halv tre. Sambon sov gott som en prinsessa. Jag tryckte nyfiket rundor på intranätet, läste om hotellets spa och tryckte sen vidare på "Turn down"-service i hopp om att få läsa om vad det var för något... varav det utan någon ytterligare bekräftelse kom upp en ruta med texten Tack, utan någon mer information. Två minuter senare knackas det på dörren av en i personalen som med andan i halsen har med sig filtar och kuddar och tänkt bädda min säng så den ser maximalt välkomnande ut när jag ska gå och lägga mig.. Finns det någon som faktiskt använder denna service? :)
WP_20161021_12_30_54_Rich_LI.jpg
 
Last edited:

pswe

Medlem
Två minuter senare knackas det på dörren av en i personalen som med andan i halsen och med filtar och kuddar i handen tänkt bädda min säng så den ser välkomnande ut när man ska gå och lägga sig.. Finns det någon som faktiskt använder denna service? :D Visa bifogad bild 58575

Själva bäddandet är kanske inte nödvändigt, men jag uppskattar, framförallt om jag använt rummet under dagen, att de kommer och plockar iordning, tömmer skräp och byter handduk.
 

Fosca

Medlem
Själva bäddandet är kanske inte nödvändigt, men jag uppskattar, framförallt om jag använt rummet under dagen, att de kommer och plockar iordning, tömmer skräp och byter handduk.

Misstänkte att det var mer som ingick. Nu låter det plötsligt rätt vettigt :) Tack för info!
 
Toppen