Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

mry

Medlem
Nej jag gjorde aldrig det, men beslutade mig för att aldrig mer boka rum där.

Jag har även funderat på detta då jag inte heller blir uppgraderad fast det finns många lediga rum med högre klass men gör som du och bara struntar i att boka rum där framöver. Jag är ju dessutom CCC så de som de säger stämmer inte ens så ni vet..
 

Joakim P N

Medlem
image.jpeg
Radisson Blu Astrid i Antwerpen, Belgien. (CCG)

Uppgraderad från lägsta rumskategori (bokad som 4 för 2) till Business-rum med inkluderad frukost. Godis, kakor och ett päron som välkomstgåva.

Trevlig personal, och fantastiskt läge dessutom.
 

Agö

Medlem
Några uppgraderingar sedan sist:

Blu Royal Copenhagen: standard P+C till Club inkl frukost för två

Blu Arlandia ikväll. Någon form av hörnsvit med en mkt dyr rate. Säkert kul. Detta ställe är absolut inte för mig.
 

fcx

Medlem
Radisson Blu Rostock.
Billigaste rummet. Inte uppgraderad, men fått badrock och tofflor, trots att det inte ska ingå.
Välkomstpresent: en flaska vatten och öl/vin i baren eller en skjorttvätt (tror jag).

DSC_2586.JPG
 

Chrille

Medlem
Radisson Arlandia, points+cash, uppgraderad till juniorsvit.
Radisson Blu Royal Brussels, points+cash, uppgraderad till Executive suite.
 

Bryant

Medlem
Radisson BLU Heathrow point+cash. Uppgraderad till Business class rum.


Park Plaza Riverbank. Pengar+cash. Var på plats ca 1130. Medveten att tidig incheckning inte är en självklarhet. Men jag blev irriterad när resesällskapet som inte har status på CC och bokat via hotels.com får ett rum och jag får vänta. Inte en gnutta service hos tjejen som checkade in mig. Vägrade att se om det fanns lediga rum och uppgradering kunde jag glömma.

Är bara CCG.
 

011430121

Medlem
Park Plaza Riverbank. Pengar+cash. Var på plats ca 1130. Medveten att tidig incheckning inte är en självklarhet. Men jag blev irriterad när resesällskapet som inte har status på CC och bokat via hotels.com får ett rum och jag får vänta. Inte en gnutta service hos tjejen som checkade in mig. Vägrade att se om det fanns lediga rum och uppgradering kunde jag glömma.
.
Där kommer jag aldrig att sätta min fot mer, fick ett rum mot en betongmur SIST jag bodde på hotellet, TVn fungerade inte inte under 3/4 av vistelsen, fick ett frågeformulär efter jag bott där, normalt när jag fylleri sådana så ger jag nog lite i överkant bra betyg, denna gång så gav jag det betyg som upplevelsen kändes, nämligen klart besviken.

Efter några dagar ringde en dam! Hon skulle reda ut min besvikelse, hon lät trevlig på rösten men någon mer korkad person har jag inte talat med före eller efter det samtalet. När vi avslutat samtalet var jag så förbannad att jag lovade mig själv, aldrig mer Radisson, som vanligt har jag inte kunnat hålla mina löften.

Är CCG genom att ha aktier i bolaget.
 
Toppen