Joakim P N
Medlem
Nej jag gjorde aldrig det, men beslutade mig för att aldrig mer boka rum där.Skickade du detta vidare till Radisson centralt? De kanske vill veta det och ta dem i örat?
Nej jag gjorde aldrig det, men beslutade mig för att aldrig mer boka rum där.Skickade du detta vidare till Radisson centralt? De kanske vill veta det och ta dem i örat?
Nej jag gjorde aldrig det, men beslutade mig för att aldrig mer boka rum där.
Där kommer jag aldrig att sätta min fot mer, fick ett rum mot en betongmur SIST jag bodde på hotellet, TVn fungerade inte inte under 3/4 av vistelsen, fick ett frågeformulär efter jag bott där, normalt när jag fylleri sådana så ger jag nog lite i överkant bra betyg, denna gång så gav jag det betyg som upplevelsen kändes, nämligen klart besviken.Park Plaza Riverbank. Pengar+cash. Var på plats ca 1130. Medveten att tidig incheckning inte är en självklarhet. Men jag blev irriterad när resesällskapet som inte har status på CC och bokat via hotels.com får ett rum och jag får vänta. Inte en gnutta service hos tjejen som checkade in mig. Vägrade att se om det fanns lediga rum och uppgradering kunde jag glömma.
.