Nej Riverside är sämst på uppgradering. De ville att jag skulle betala för uppgradering, och när jag påpekade att jag var medlem och borde få fri uppgradering sa de bara att deras policy var att endast CCC uppgraderas. Jag tog så småningom detta vidare till hotellchefen som hänvisade till en paragraf i medlemsreglerna som säger att varje hotell har viss rätt att frångå de generella medlemsreglerna.Radisson Blu Riverside, Göteborg
Ingen uppgradering som CCG trots många lediga rum.
Enligt receptionen uppgraderar de _aldrig_ CCG efter order från ledningen.
Snacka om att urvattna programmet..
Idioti. Tänkt bo där under framtida stays i Göteborg eftersom själva hotellet är rätt fräscht, men efter att ha läst några inlägg om Riverside (däribland ditt) så struntar jag nog i det.Nej Riverside är sämst på uppgradering. De ville att jag skulle betala för uppgradering, och när jag påpekade att jag var medlem och borde få fri uppgradering sa de bara att deras policy var att endast CCC uppgraderas. Jag tog så småningom detta vidare till hotellchefen som hänvisade till en paragraf i medlemsreglerna som säger att varje hotell har viss rätt att frångå de generella medlemsreglerna.
Vet inte riktigt vad Riverside vill uppnå med detta, men jag har åtminstone inte gjort några nya bokningar där sedan dess.
Skickade du detta vidare till Radisson centralt? De kanske vill veta det och ta dem i örat?Nej Riverside är sämst på uppgradering. De ville att jag skulle betala för uppgradering, och när jag påpekade att jag var medlem och borde få fri uppgradering sa de bara att deras policy var att endast CCC uppgraderas. Jag tog så småningom detta vidare till hotellchefen som hänvisade till en paragraf i medlemsreglerna som säger att varje hotell har viss rätt att frångå de generella medlemsreglerna.
Vet inte riktigt vad Riverside vill uppnå med detta, men jag har åtminstone inte gjort några nya bokningar där sedan dess.