Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Jag är lätt mutad! Billigaste rummet bokades, uppgraderad till Business, Arlandia.
IMG_0698.jpg

Spenderar sista kvällen på Park Plaza Verudela, Kroatien.

Bokat enklaste studiolägenheten, uppgraderades till en med stor uteplats och trevliga solstolar. Välkomstpresent i form av bukett och personligt brev.

Under vistelsen fick vi också ett stort fruktfat och en flaska vin (exakt det vin vi köpt mest i poolrestaurangen).

Kedjan levererar som vanligt!

Radisson Blu Abu Dhabi Yas Island. Ingen uppgradering på rummet då det inte fann rökfria BC rum lediga. Fick Superior rum som jag bokat + access till loungen. CCG.

Radisson Narita. CCG med standard awardrum. Uppgraderad till businessrum högst upp, välkomstmeddelande samt kakor och frukt

Hemkommen efter en 442-bokning i standardrum på Radisson Blu Resort, Trysil. Fick ett Deluxe Apartment-rum, fruktfat och personligt brev. Fenomenalt som vanligt!

Som så ofta hade jag uppgraderingen bekräftad i förväg.

Är CCG.

Hur gick det till? Är du stammis där? Eller var det en sommarjobbare som inte känner till att dom konsekvent vägrar att uppfylla CC:s guldförmåner?
Bodde där i helgen som var fick club royal rum med fruktfat och vatten hade bokat billigaste raten. Jag hade tur antar jag. Skickade dock ett mejl för ngn vecka sen där jag hörde om upgrade för att vi skulle fira min kompis 40 årsdag, vet dock ej om mejlet hade ngn inverkan då jag inte fick något svar

Radisson Blu Arlandia, bokade standard rum med pengar+poäng åt mig samt mina döttrar. Uppgraderad till familje rum efter lite diskussion vid incheckningen då de ville sätta in en extra säng i rummet vilket jag tyckte var onödigt då det vore enklare att uppgradera mig till ett familjerum... :D
Kan inte annat säga än att CC "äger" som mina döttrar brukar säga. ;)

Toppen