Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Tråkigt att inte Radisson Martinique levererade eftersom jag har en helg inbokad där inom snar framtid.
Jag bokade 4 nätter häromdagen i Juni, bokade billigaste rummet och fick direkt en fråga om jag ville uppgradera till bättre rum med frukost för 0 bucks. Så för mig verkar det kickat in en möjlig uppgradering med frukost.

Jag bokade 4 nätter häromdagen i Juni, bokade billigaste rummet och fick direkt en fråga om jag ville uppgradera till bättre rum med frukost för 0 bucks. Så för mig verkar det kickat in en möjlig uppgradering med frukost.

Jag med. Fick exakt samma standby upgrade gratis. Har dock skickat förfrågan om de kan modifiera min bokning (poäng) till ett bättre större rum, får väl se om de så attentive eller inte

Lite sen uppdatering från mig:

31/1 Blu Aqua Chicago, uppgraderad från standard till BCrum på 18e vån. Nötter och vatten som välkomstgåva.
7/2 Blu Aqua Chicago, uppgraderad från standard till BCrum på 18e vån. Kakor/äpplepaj och vatten som välkomstgåva. Tidig incheckning och sen utcheckning funkade utan problem.

Väldigt serviceminded och trevlig personal, kommer bo på Blu Aqua vid nästa Chicagobesök igen!

Jag är CCC.

Last edited:
18/2 Blu Royal Köpenhamn - Blev uppgraderad från compact single room till standardrummet. Fruktfat, nötter, godis och vatten som välkomstgåva. Samt gratis frukost på Alberto K som CCC.

Senaste vistelsen på Radisson Flagstaff Gardens i Melbourne gav uppgradering till Superior Room, garden view på plan 6. (Ej Business Class. Insåg dock aldrig skillnaden...)
Hursomhelst urtrevlig personal och återigen inbjuden till VIP-mingel som de kör varje onsdag kl 18-19. Bokat en natt i taget, inalles 6, på poäng och alla har registrerats som en stay vardera...

Plåga med standardrum där! Men bättre än det du bokat.
Sängen var helt ok och fin utsikt. Kom till hotellet och somnade direkt efter en lång arbetsdag, så helt ärligt spelade storleken på rummet ingen roll. Hade det varit en normal arbetsdag och jag kommit hade jag klagat på uppgraderingen. Royal verkar usla på att uppgradera, har inte fått några vidare uppgraderingar här.
Trevligt dock med frukosten på Alberto K, slippa trängas med statuslösa ;)

Radisson Blu Plaza, Oslo. Uppgraderad till BC på våning 32. Frukt och personligt välkomstkort. Sista veckan här nu, känns bra att avsluta på högsta våningen :).

CCC

Toppen