Tråkigt att inte Radisson Martinique levererade eftersom jag har en helg inbokad där inom snar framtid.
De verkar vara rätt så ojämna, på Tripadvisor finns ju en hel del positiva omdömen oxå. Räkna dock inte med att få något extra för CCx status.
Tråkigt att inte Radisson Martinique levererade eftersom jag har en helg inbokad där inom snar framtid.
Jag bokade 4 nätter häromdagen i Juni, bokade billigaste rummet och fick direkt en fråga om jag ville uppgradera till bättre rum med frukost för 0 bucks. Så för mig verkar det kickat in en möjlig uppgradering med frukost.Tråkigt att inte Radisson Martinique levererade eftersom jag har en helg inbokad där inom snar framtid.
Jag bokade 4 nätter häromdagen i Juni, bokade billigaste rummet och fick direkt en fråga om jag ville uppgradera till bättre rum med frukost för 0 bucks. Så för mig verkar det kickat in en möjlig uppgradering med frukost.
Plåga med standardrum där! Men bättre än det du bokat.18/2 Blu Royal Köpenhamn - Blev uppgraderad från compact single room till standardrummet. Fruktfat, nötter, godis och vatten som välkomstgåva. Samt gratis frukost på Alberto K som CCC.
Sängen var helt ok och fin utsikt. Kom till hotellet och somnade direkt efter en lång arbetsdag, så helt ärligt spelade storleken på rummet ingen roll. Hade det varit en normal arbetsdag och jag kommit hade jag klagat på uppgraderingen. Royal verkar usla på att uppgradera, har inte fått några vidare uppgraderingar här.Plåga med standardrum där! Men bättre än det du bokat.