slugger4567
Medlem
Radisson Blu Plaza, Oslo. Uppgraderad till BC. På rummet fanns en påse lösgodis i cellofan. Och vid åttatiden ringer de för att kolla att "allt" är bra.
CCG
CCG
Nu levererar dom, dock lite frågor om jag verkligen fick poäng när jag bokade med det priset på rummet... Trevligt bemötande, men blev lite förvånad när jag fick skriva på ett papper när jag checkade in. Har aldrig hänt i Sverige tidigare vad jag kan minnas..Skall bo på Radisson Scandinavia nu i veckan, det är fullt på grund av bokmässan. Dvs det borde vara få statusmedlemmar bland dessa boknördar.. Får se vad jag får för rum, troligen det jag betalat 1200:- natten för...![]()
Nu levererar dom, dock lite frågor om jag verkligen fick poäng när jag bokade med det priset på rummet... Trevligt bemötande, men blev lite förvånad när jag fick skriva på ett papper när jag checkade in. Har aldrig hänt i Sverige tidigare vad jag kan minnas..
edit: men tycker inte om hotell som inte har 220 vid sängen, det är 2014 nu. Man laddar mobilen när man sover....]
edit: men tycker inte om hotell som inte har 220 vid sängen, det är 2014 nu.
Kul och höra att ni blev uppgraderadRadisson Klaipeda, uppgraderad till business class, fylligt fruktfat, vatten och personligt välkomstbrev. Maritimt tema på hela stället, fräscht o lovande hittills. Är CCC.
Hur togs klagomålet emot? Blev det bättre?Radisson blu Heathrow. Ingen uppgradering, ingen välkomstpresent, inte ens kakor till kaffet (!). Lämnar ett klagobrev på rummet (finns fler brister), så ser vi vad som händer imorgon kväll![]()