Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Uppgraderad till en svit på Radisson Aruba. Dock blev första natten i bokat rum då jag tolkade det som en uppgradering inte var möjlig, men det handlade om att de inte såg att jag var guld, utan låg som silver i deras system.

Väldigt nöjd tillslut :)

Incheckad för några timmar sen med dottern som fyller 6 år imorgon på Radisson Blu Paris-Boulogne. Hade bokat 2-4-1 för 95 € per natt för standardrum. Blev en svit med utsikt över Eiffeltornet och macarones, hallon och vatten som välkomnande. Mycket nöjd dotter och nöjd far således :)

Jag borde nog klaga mer då jag varken fick uppgradering eller någon present, men det är kanske som vanligt att de inte känner igen ett Concierge kort...

Ska ni stanna så länge att ni kan gå på fotboll och se Zlantan med?

Bokat 2-4-1 på Radisson Blu Arlandia för en reseträningshelg med mina söner (3 och 5 år). Standardrum bokat. Vi bor bekvämt i Business Class-rum på tredje våningen och hade belgisk choklad och personligt välkomstmeddelande på rummet. Radisson Blu fortsätter leverera!

Radisson Blu Sobieski i Warszawa, hade bokat 2 rum med 2-4-1 utan frukost. Ena rummet uppgraderades till ett BC rum och det andra till en svit. Frukt i ena rummet. Dessutom fick vi (3 pax) frukost båda dagarna utan extra kostnad. Ok hotell med bra läge. Buss 175 från flygplatsen stannar utanför.

Jag borde nog klaga mer då jag varken fick uppgradering eller någon present, men det är kanske som vanligt att de inte känner igen ett Concierge kort...

Ska ni stanna så länge att ni kan gå på fotboll och se Zlantan med?
Nej, stannar inte länge, åker hem söndag kväll. Jobb och skola kallar på måndag :)

Radisson Blu Scandinavia, Göteborg med min far. Bokade med Club Carlson-Points+Cash-Standard Twin Room och blev uppgraderade till ett Business Class room med utsikt över kanalen och Drottningtorget. Dock ingen frukt eller vatten. Trevligt rum som dock snart behöver lite TLC.

Bodde nyss två nätter på Radisson Blu Scandinavia i Köpenhamn. Uppgraderad till litet men trevligt business rum. Liten välkomstgåva i form av vatten samt någon form av marsipan godis bar.
30e stayen i år vilket innebär att jag numera är CCC:)

Radisson Blu Plaza, Oslo. Trainee i receptionen frågar direkt om han inte checkade in mig i måndags förra veckan. Helt riktigt! Jag har ju bott här ett par nätter.. Uppgraderad till ett BC-rum med en påse lösgodis på rummet och välkomsthälsning.

CCG, men blir efter denna vecka CCC.

Lite OT men har någon lyckats bli uppgraderad på något av de andra hotellen som finns med i CC? Eller är det bara på Radisson som uppgraderingarna brukar ske? Kan bryta loss det till en annan tråd om så behövs.

Toppen