Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Arlandia. Blev uppgraderad till BC-rum från standard. Sedvanlig välkomstgåva. Utlovad VIP under kvällen.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 233
Park Inn Hammarby Sjöstad, två nätter i helgen. Ingen uppgradering (det var nog fullt) men väl ett rum på våning 13 med utsikt över Henriksdal. Två frukter och en nubbe nötblandning (och en personlig hälsning). Men herregud vilket kasst och ocharmigt hotell. Rummet kändes som fyllecell (utan erfarenhet av en sådan ;)) med läskiga galonmadrasser vid fönstret, oslipade ljusa trägolv (aldrig smart på hotell) och de sämsta hotellsängarna jag haft på ett bra tag. Restaurangen gjorde mig inte gladare. Nej, det blir inga fler nätter där men nu har jag ivf testat.

Radisson Blu Birmingham, två rum i två nätter (2-4-1). Uppgraderad från standard till Business Class rum med frukost och fria filmer. Välkomstgåva i form av fyra minidesserter samt buteljerat vatten. Sen check-out till 15 ordnades utan problem.
Mycket nöjd med tanke på £69 per rum för hela vistelsen, snittkostnaden £17,75 per person/natt med frukost är riktigt bra.

Radisson Blu Royal i Bergen, från standard till Junior-svit för två nätter, inklusive fruktfat. Märks att hotellet är nyrenoverat, väldigt fräscht rum!

Park Inn Heathrow, måtte vente 25 min på et "Business Room", så de bød på en drink i baren - det blev dog kun til vand efter 12 timer i selskab med Thai og Fru Dom P...

Værelset er ganske pænt men klart under Radisson Blu-standard, men glimrende værdi for 60GBP inkl. morgenmad.

Toppen