Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Arlandia just nu...
Första gången någonsin jag fått ett av 200-rummen, förbi hissarna och till vänster. Men det ser då ut som ett businessrum.
Inget välkomstlullull på rummet än dock.
Har utsikt rakt mot Jumbo Hostel. (Lite kul där att de har utebord på vingen - undrar om det ingår en avisning till drinken då... ;) )

EDIT: Medan jag var nere i baren för ett par öl, så hade det landat lite godis och vatten på rummet.

Last edited:
Dom säger att jag har blivit uppgraderad.

Receptionisten, duty managern och service managern på Radisson Blu Scandinavia i Oslo, även när jag frågar om detta verkligen är CCC standard så menar man det.

Men jag är baske mig inte säker. Rum stort som en garderob, välkomstgåva i form av ett äpple eller söndertorkad chokladkaka, saknade handdukar eller glas. En gång en dammtuss stor som en golfboll.

Resultat från senaste tiden som Guld-medlem:

Radisson Blu Astorija, Vilnius
Uppgraderad till ett dubbelrum från enkelrum bokad med 2-4-1. En chokladask, lite vatten och en hälsning från chefen. Kanske inte det mest nyligen renoverade rummet. Men de har tydligen sådana rum också fick jag höra.

astorija.png

Radisson Blu Scandinavia, Göteborg
Uppgraderad från ett standard-dubbelrum till en juniorsvit med utsikt mot atriumet. Lite frukt, tre chokladbitar och en flaska vatten som välkomstgåva. Inte det mest nyrenoverade rummet här heller kanske vad det verkade. Finns det inga läslampor och kan man inte släcka rumsbelysningen individuellt? Full fräs eller bäcksvart som gällde. Beställde upp en extrasäng också då jag och min kompis som jag delade rum med inte riktigt kände för att dela säng (vi fick valet att nedgradera oss till ett vanligt rum med två sängar (som jag hade bokat) men min kompis tyckte det var festligt med uppgradering).

goteborg.png

Last edited:
Uppgraderad som gold från standard rum till Martinique Club Level på Radisson Martinique NYC

Rum nära "loungen" med kaffemaskinen ;)

Haha! Fick samma uppgradering samma dag, till våningen ovanför förvisso. God choklad som fanns på rummet dock, men lyhört ut mot korridoren.

Haha! Fick samma uppgradering samma dag, till våningen ovanför förvisso. God choklad som fanns på rummet dock, men lyhört ut mot korridoren.

Även jag bor här, blev uppgraderad till rum 1717, som visade sig ha en dubbelsäng, vi bad om ett rum med två sängar, flyttades ner ett par våningar och till ett lite mindre rum. Utsikten från rummet blev bättre, nu är den mot Broadway

Även jag bor här, blev uppgraderad till rum 1717, som visade sig ha en dubbelsäng, vi bad om ett rum med två sängar, flyttades ner ett par våningar och till ett lite mindre rum. Utsikten från rummet blev bättre, nu är den mot Broadway
Haha vi är i 1716. Checkar ut om några minuter. Kolla om du kan få vårat rum (har 2 sängar)

Uppgraderad vid frinatt på Radisson Arlandia hotell. Minisvit med bastu, mycket fint och nyrenoverat. Trevlig personal som ville bjuda mig och frugan på ett av deras bättre rum som fin avslutning på semestern,image.jpgimage.jpgimage.jpg

Uppgraderad på Radisson Blu Royal Viking i Stockholm från standardrum utan frukost till juniorsvit med frukost. Är CCG.

Mycket bättre än förra vistelsen då jag fick bo en natt i ett råtthål från 1973. Nu är det dessutom tre nätter så jag är riktigt nöjd. Frukt och Loka samt CCG-meddelande på rummet som sig bör. Snart kommer frukost på rummet. Radisson - det här gjorde ni bra!

Uppgraderad på Radisson Blu Royal Viking i Stockholm från standardrum utan frukost till juniorsvit med frukost. Är CCG.

Mycket bättre än förra vistelsen då jag fick bo en natt i ett råtthål från 1973. Nu är det dessutom tre nätter så jag är riktigt nöjd. Frukt och Loka samt CCG-meddelande på rummet som sig bör. Snart kommer frukost på rummet. Radisson - det här gjorde ni bra!

Nog för att jag inte var på plats igår.

Toppen