Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Det var ett rum med utsikt mot Ica maxi, ingen kaffemaskin men badrock fanns på rummet.

Antar att det var ett så kallat BC rum då, den gången jag bodde på den sidan var det iaf ett rum med två sängar där. Varje gång jag bott med utsikt mot bron har det varit en dubbelsäng dock kan jag säga :)

Blev uppgraderad från standard till Businessclassrum på Radisson Arlandia 24/4. Dock inte sett till några poäng för vistelsen ännu. Även en flaska vatten och lite chokladpraliner fanns på rummet.

Vi tog ut frinatt på Radisson LAX. Kändes kul vid incheckning då de berättade att de alltid uppgraderar kunder med hög status i Club Carlson. ( vi har Gold ) Jag och frugan fick deras bästa svit som var på ca 100 kvm med stort vardagsrum och två badrum. Mycket fint. Inget upphetsande med ett flygplatshotell men mycket bra för transfer med bussar som går dygnet runt till LAX utan kostnad ( ca 10 min bara så läget är perfekt för detta ) Club Carlson är alltid bra, synd att de inte har fler hotell. Rekommenderas varmt för övernattning vid transfer på LAX.

Vi tog ut frinatt på Radisson LAX. Kändes kul vid incheckning då de berättade att de alltid uppgraderar kunder med hög status i Club Carlson. ( vi har Gold ) Jag och frugan fick deras bästa svit som var på ca 100 kvm med stort vardagsrum och två badrum.

Rum 1240? Då missade ni ett badrum, den har tre. Fick samma rum bägge gångerna jag var där förra veckan :)

Och ja, det är helt klart bästa läget vid transitering på LAX. Det går fö nästan lika fort att gå över till hotellet som att vänta på shuttlen.

Befinner mig på Park Plaza Wangfujing i Beijing nu.
Är CCG och blev uppgraderad från Deluxe till Club room. Dock så fick jag initialt uppgraderingen av det fysiska rummet, och inte loungeaccess/de andra club-förmånerna. Vet inte riktigt om det verkligen är så stor skillnad på själva rummen utan dessa förmåner.

Hade bokat utan frukost (i hopp om att bli uppgraderad till club med frukost), så fick dock erbjudandet att köpa till alla club-förmåner till i stort sett samma pris som det kostat att betala för frukost, så vi gjorde det.

Reser med en kollega som inte har CC-kort, men jag hade gjort bokningen för oss båda och han fick också samma uppgradering som mig. Vi fick en välkomstgåva i form av ett anteckningsblock, och nu när jag kom tillbaka till hotellet ikväll så hade det dykt upp ett fruktfat där också.

Är CCG och blev uppgraderad från Deluxe till Club room. Dock så fick jag initialt uppgraderingen av det fysiska rummet, och inte loungeaccess/de andra club-förmånerna. Vet inte riktigt om det verkligen är så stor skillnad på själva rummen utan dessa förmåner.

Hade bokat utan frukost (i hopp om att bli uppgraderad till club med frukost), så fick dock erbjudandet att köpa till alla club-förmåner till i stort sett samma pris som det kostat att betala för frukost, så vi gjorde det.

Reser med en kollega som inte har CC-kort, men jag hade gjort bokningen för oss båda och han fick också samma uppgradering som mig. Vi fick en välkomstgåva i form av ett anteckningsblock, och nu när jag kom tillbaka till hotellet ikväll så hade det dykt upp ett fruktfat där också.

Exakt samma hände mig under påsken på samma hotel,fattar inte vad som skiljer mellan rummen, bodde själv på 705

Du blev alltså uppgraderad till ett club rum, men utan de förmåner som följer med ett club rum? Är inte detta väldigt snålt av hotellet?

Uppgraderad på award på The May Fair (London) från standard till familjerum med två badrum. Mkt trevligt hotell. Fick en timme till på sen utcheckning. Överlag mkt hög kännedom om CC-status till skillnad från de bedrövliga ställena jag bodde på förra månaden i London. Frukost för en ingår i CC-status, vi får se om vi kan påverka detta imorgon.

Uppgraderad som gold från standard rum till Martinique Club Level på Radisson Martinique NYC

Rum nära "loungen" med kaffemaskinen ;)

Toppen