Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

image.jpg

Ingen uppgradering men frukt och pepparkakor på Waterfront. Plus fin utsikt mot kvällens destination.

Ingen uppgradering men frukt och pepparkakor på Waterfront. Plus fin utsikt mot kvällens destination.

Jag har hört dom kalla dom där rummen "Elite-rum" och dom brukar poängtera att man får dessa som CCG. Under hösten har jag bott omväxlande på Waterfront och Royal Viking och på WF har jag konsekvent fått "Elite-rum" och på RV har jag lika konsekvent blivit uppgraderad till "Businessclass rum". Jag tycker erbjudandena är ganska likvärdiga och låter ofta priset vid bokningstillfället avgöra vilket hotell det blir. Lite negativt är att Royal Viking är sega på att rapportera poäng så man måste konsekvent påminna via CC.

Lite negativt är att Royal Viking är sega på att rapportera poäng så man måste konsekvent påminna via CC.

Jag pratade med dem om det då jag fått retroregga sista 3 gångerna jag bott där. De sa att det verkar vara lite lustigt med min profil som nog orsakar det så de pillade lite i den. Bodde även där i helgen så får väl se om det går bättre nu.

Just checkat ut från Park Inn, Arlandastad.
De har visst en buss med fasta tider ditut nu. Så medan jag fipplade med mobilen igår för att ringa hotellet, så hann ju bussen gå så då blev det att vänta.
Väl där så fick jag ett rum på plan 5 med två dubbelsängar.
Bor ju inte där så ofta, så jag har ingen direkt koll på rummen.
895 kr/natt, Radisson Arlandia skulle ha ca 1.700 kr mer så det fick gå bort denna gång, tyvärr.
Blir väl att efterregga bokningsbonusen igen då...

Läste för övrigt något om att hotellet ska flytta över till Best Western:

http://www.marsta.nu/Business.aspx?articleId=11777

Toppen