Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Scandinavia, Göteborg. Bokat Business Class. Uppgraderad till juniorsvit med utsikt över Drottningtorget. Fruktfat, vatten och sen utcheckning. Trots nittiotalskänslan på hotellet är det en storfavorit.

Normal onlinebokning med CCG-status.

art hotel Budapest uppgraderad till minisvit 2-4-1 deal
Hotel Beke Budapest uppgraderad till Businessrum singelnatt

Radisson Atorija i Vilnius med CCG men glömde fråga om jag blev uppgraderad och jag kunde faktiskt inte avgöra om mitt rum var bättre än bokat. En "gåva" i form av en flaska vatten och en liten påse med lagrad ost fanns dock på rummet vilket jag tror berodde på CCG.

Oslo Radisson Blu Scandinavia 2-3 dec. Blev uppgraderad från Standard till Business Class rum som vanligt.
Min välkomstgåva denna gång var gigantisk! Hela ett äpple och en vattenflaska! Snacka om norskt fruktfat! ;-)
photo.JPG

Radisson Blu Malmö
Bokat BC-rum, upgrade till Juniorsvit samt fruktfat och vinflaska på rummet.
Är CCG och bokade rummet till BORG rate 1180kr

Har tillbringat natten på Park Inn Frankfurt Airport.
Fick rum högst upp, på våning 5, med utsikt över en liten park.
Fick i receptionen ett brev med erbjudande om att spendera 12k poäng för en Caesarsallad med ett glas vitt vin. Det stod t o m i brevet hur många poäng jag hade på mitt konto. Har inte sett den varianten tidigare...
Nu blev det ingen middag, dels för att jag inte var hungrig och dels för att jag somnade kl 21.
I övrigt så fanns ett handskrivet välkomstmeddelande på rummet, 2 vattenflaskor samt ett fat med hela jordnötter samt äpple.
Frukost ingick, men det brukar kanske göra det här...
Fick också sen utcheckning till max 14:30. Skönt!

Just ankommit Radisson Narita. Uppgraderad från Deluxe- till Businessrum. Välkomstbrev, lite kakor och choklad samt vatten på rummet.
Nu en snabb dusch och sedan in till Narita och Jet Lag Bar. Låter som lämpligt ställe för en kvällsöl. Stället drivs tydligen av en fd Sabenaanställd. Brukar hänga en del flygfolk där som har nån övernattning.

Radisson Blu Plaza i Helsingfors. Uppgraderad från standardrum till Businessrum på fråga om uppgradering - dock utan access till loungen. Bokat med statens ramavtal.

Toppen