Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Kan tilläggas att jag fick ta del av frukosten som ingår i businessrummet också. Kanske inte den bästa någonsin (lite småtorftig) men inte katastrofal heller.

Radisson Blu Conference & Airport Hotel, Istanbul. Uppgraderad till business class room.
Radisson Montevideo Victoria Plaza Hotel. Uppgraderad till svit på femtonde våningen.
Radisson Blu Hotel, Istanbul Asia. Uppgraderad till business class room på tolfte våningen.

Har hittills bara haft bra att säga om Radisson, man tar hand om sina premium gäster och rummen är oftast väldigt fräscha. Frukosten tycker jag inte skiljer sig så mycket mellan de olika hotellen.

Gratis frukost på alla bör tilläggas.

Radisson Blu Uppsala idag. Uppgraderad från Standard till Business. Hörnrum med stora fönster åt olika håll. Guldstatus hos CC. Trevligt och frächt hotell med ovanligt hjälpsam personal.
Liten välkomstpresent på rummet, precis i min smak:

DSC01723.jpg

Park Plaza Histria, Kroatien. Väldigt fräsch och trevlig resort. Uppgraderad till tvårumslägenhet med havsutsikt samt stor fruktkorg på rummet. Tyvärr har vädret varit kass i påsk men jag kan tänka mig att återvända lite närmre sommaren. Frukosten har varit helt OK. Vi ska testa restaurangen ikväll.

Royal Viking Stockholm. Uppgraderad från standard till Businessclass rum. Välkomstgåva var mineralvatten och ett fruktat.

Blu Strand. Uppgraderad från standard till one bedroom suite. Välkomstgåva var 8 dumle och vatten med sodastreamer kolsyra.

Tidig incheckning, uppgradering från standard till business class-rum och därtill frukost på Radisson Blu SkyCity alldeles nyss. Supertrevlig och snabb incheckning som vanligt. Hatten av för detta hotell.

Standard-business på Royal Viking utan att fråga, det börjar ta sig :) frukt, vatten och brev på rummet...

Btw, 3xp kampanjen var fin skickade precis över 14'000 fina EB poäng (ca 100'000 CC points) till EB kontot. Hoppas de kör den igen och igen och igen...

Vart uppgraderad här om dagen från standard till biz rum på Radisson Scandinavia i Göteborg, välkomstgåvan var mineralvatten och en massa frukt.

Toppen