Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Vi provar igen...

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    208 KB · Visningar: 548
  • image.jpg
    image.jpg
    201,9 KB · Visningar: 557
  • image.jpg
    image.jpg
    201,2 KB · Visningar: 554
Var med om en lite annorlunda upplevelse på Radisson Blu i Kiev.
Jag blev uppgraderad till ett Business class rum och blev informerad om att om man hade ett Business class rum så ingick frukost och pay-TV. Morgonen därpå så gick jag ner och smörjde kråset med en välsmakande frukost.När jag checkade ut några timmar senare ville de ha betalt för frukosten, när jag påpekade att den skulle ingå eftersom jag hade ett Business class rum så fick jag till svar att den ingår endast om man har beställt ett sådant rum från början och inte om man blivit uppgraderat till ett sådant.

Det härliga med kråksången är att det var samma person som uppgraderade mig och informerade mig om att frukosten skulle ingå som nu stod där och skulle ha betalt för samma frukost :confused:

Uppgradering från Standard till BC-rum på Radisson Blu SkyCity idag med fin utsikt över plattan.Tidig incheckning 09:30 inga problem. Väl tillbaka efter bandyfinalen står en fruktkorg modell större på rummet, fint inslagen i cellofan. Såg receptionens handskrivna VIP-lista/körschema. Vi var väl åtminstone åtta på den listan! Gillar verkligen detta hotell.

Ingen uppgradering på Radisson Blu Plaza i Helsingfors igår (bokat BC-rum) men rummet var riktigt, riktigt bra. Tidig incheckning även där problemfritt.

Uppgraderad igår på Radisson Blue i Uppsala, riktigt fräscht nybyggt hotell med mycket serviceminded personal

Vänligen
D

Toppen