Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Precis incheckad på Radisson Blu Malmö men tyvärr varken uppgradering eller present på rummet. Kass.
Hade samma erfarenhet där. Kommer att välja ett annat hotell nästa gång i Malmö.

Jag har fått bc rum och en stor fruktskål varje gång som CCG. Nu som CCC har jag tom fått bekräftad uppdatering i förväg till BC rum nu på ons-tors nästa vecka. Bekräftelse på att jag fått det har de mailat ut med :)

.

Bott en hel del på Radisson Blu Scandinavia i Oslo, blir alltid uppgraderad till Business class rum som CCG.
Efter en tweet om att jag inte fått någon present på rummet så bad Clubcarlson om ursäkt och därefter har jag fått en flaska vatten och en frukt på rummet varje vecka, ibland med ett litet handskrivet kort :)

Checkade in på Radisson Waterfront i dag.
Fick ett rum trots att klockan vara bara 08:55, avböjde uppgradering till business rum med dubbelsäng, då jag reste med sällskap som gärna har engen säng... :)
Fick ett rum med utsikt, ingen present på rummet, men tro det eller ej, en stor korg med choklad, nötter och massa exotisk frukt samt två flaskor mineralvatten dök upp lite senare.

Bad om sen utchecking, kl 1500 i morgon, inget problem!

Så hittills så har det varit rätt ok.

Incheckad på Radisson Blu H.C. Andersen Hotel i Odense. Uppgraderad till Businessclass rum. Helt ok, men lika slitet som hotellet överlag. Kaffemaskin på rummet, morgonrock och tofflor, samt en chokladkaka som gåva.

Radison götebirg igår uppgraderad till jr suite men ingen present..

Radison dublin airport idag uppgraderad till bc rum men ingen present ännu...

Ccc har jag fö..

Radisson Dublin Royal idag.
De uppmärksammade min status på Club Carlsson men sade att de tyvärr inte hade något BC-rum. Dock fick vi gratis frukost under vistelsen.

Checkad in på Radisson Waterfron i Stockholm igår... bokad med 2-4-1, fin utsikt men ingen uppgradering och får betala för frukosten. Inga problem med utcheckning till 13:00 dock. Lite frukt och en chokladbit på rummet.

På waterfront räknar de rum med utsikt mot tre koronor som en uppgradering och det var det man fick med CCG där typ. med CCC får man en lika dant rum fast det är bc och ligger några våningar till upp i hotellet....

Radisson Dublin Royal idag.
De uppmärksammade min status på Club Carlsson men sade att de tyvärr inte hade något BC-rum. Dock fick vi gratis frukost under vistelsen.

De sparar väl de rummet de har till mig när jag checkar in om någon timme.

Kollar man på bokningssidan så finns det en svit och 6 bc rum samt ett vanligt rum ledigt som man kan boka...antar att jag får ett bc rum och inte svit...

Ses på minträffen där i baren vid 21 ikväll då...

Toppen