Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Waterfront i Stockholm, BC rum blev jag uppgraderad till nu när jag bokat 241 för 1100 kr för träffen på monks imorgon.

Hälsningar från Radisson Blu Royal, Helsinki. Jag hade bokat standard och fick en upgrade till Business Suite. Det fanns en trevlig välkomsthälsning på rummet också.

20130218_213637.jpg'
Bild tagen med mitt Samsung Galaxy S2

Blev uppgraderad till större rum enligt repan på Radisson Blu Bosphorus i Istanbul. Tror dock att den ff går under benämningen standard men dubbelt så stor nästan som rummet jag hade här sist, nästan svårt att se vad som är på tv när den står så långt borta :D

Blev uppgraderad till större rum enligt repan på Radisson Blu Bosphorus i Istanbul. Tror dock att den ff går under benämningen standard men dubbelt så stor nästan som rummet jag hade här sist, nästan svårt att se vad som är på tv när den står så långt borta :D

Dit vill frugan att vi ska åka i vår, kan hotellet rekommenderas? Du kan svara i PM om det känns för OT

Fick en uppgradering till Business Class rum hos Radisson Blu Royal Viking i Stockholm. Helt nöjd med vistelsen och kommer gärna tillbaka

sthlm1.jpg

sthlm2.jpg

sthlm3.jpg

sthlm4.jpg

Fick även en uppgradering till en svit hos Radisson Blu i Åbo, Finland. Också helt nöjd.

turku1.jpg

turku2.jpg

turku3.jpg

Tillbaka på Shanghai New World för ett bokat Superiorrum som blev uppgraderat till Executive suite på 28 våningen. Choklad, extra vatten och en blombukett stod och väntade.

Toppen