Jag läste Radisson Royal Hotel i Dublin och vände när jag kom till 32:a våningen för hotellet i dublin har bara 3 våningar...
Jag har mailat lite med Radisson Blu Resort, Malta St. Julians och de verkar inte vara särskilt glada på att ge några som helst uppgraderingsringar när jag ska dit 18-23/4... Har ju bokat 4-4-2 kampanjen samt en extranatt, dock råkade jag bara boka en person på den andra bokningen som var en extranatt och de vill då har € 9 för att ändra det trots att det är samma pris att boka två personer som en person.
Är det verkligen så man behandlar en som har concierge status?
Ta det inte personligt. Malteserna saknar ofta ALL känsla för service och affärsmannaskap!! Att påtala sitt missnöje över usel service är direkt kränkande för de stolta malteserna som kommer att se helt oförstående ut och sedan behandla dig ännu sämre... Så det är tyvärr lite moment 22 varning när saker går snett på Malta... Man förlorar slaget hur man än gör... Men du kommer att få en trevlig vistelse på vår lilla kalksten i Medelhavet, förhoppningsvis!