NotRyan
Medlem
De uppgraderar inte ens CCC kan jag väl säga, jag har bott där utan att bli uppgraderad fast jag vet att rum var lediga![]()
Den enda gång jag har bott på Lindholmen så blev jag uppgraderad till Business-rum i alla fall.
Mvh
/NotRyan
De uppgraderar inte ens CCC kan jag väl säga, jag har bott där utan att bli uppgraderad fast jag vet att rum var lediga![]()
Bodde på ParkInn Arlandastad i natt. Först o sista gången, det var det mest sunkiga hotell jag legat på i Sverige på 12 år.. Det luktade Esso motor hotell som man bara lagt ny färg på. Det enda jag inte är missnöjd med var sängen som hade god komfort.
- frukostmatsalen tråkig
Park Inn Alexanderplatz Berlin i veckan. Tveksam uppgradering till rum med utsikt mot centrum. Bra fräscht rum med bra säng dock. Ung personal som jag är osäker på om de hade hört talas om Club Carlson. Det stora minuset är att man som guld inte får tillgång till wi-fi. Sen utcheckning nekades också. Men jag sov gott!
De var mycket bestämda på den punkten. Hanvisade till att detta ansågs som premium service. Dåligt!