erhel skrev:Bodde på Radisson Blu Riverside (Göteborg) för någon vecka sedan. Fick tillgång till rummet snabbt (detta var redan vid 11) men det blev varken uppgradering eller välkomstgåva. Ganska ovan personal som gjorde att både in- och utcheckning tog rätt lång tid. De lyckades även göra fel på CCG-rabatten på mat. Annars fräscht hotell.Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Som jag förstått det så uppgraderar de endast CCC här.Det knackade på dörren rätt fort då jag kommit upp på rummet och då fick jag vatten och choklad + ett välkomstbrev.Fick sen utcheckning till kl 13 (kanske 14, men det är visst mycket grupper och helt fullbokat imorgon) och kl 14 öppnar SPA:t, så då blir det att hoppa ner i bubbelpoolen och plaska några timmar innan flyget.Hade tänkt kolla in baren nu vid midnatt, men jag lyckades komma tillbaka till hotellet en halvtimme för sent för det, så nu sitter jag med lite medhavd 5 cl-konjak på rummet.Klicka för att utvidga...
erhel skrev:Okej. Det är inte lysande att de inte följer Club Carlsons regler (det är de inte direkt ensamma om i och för sig).Alltid bra att ha med sig en liten sängfösare!Klicka för att utvidga...
mry skrev:De uppgraderar inte ens CCC kan jag väl säga, jag har bott där utan att bli uppgraderad fast jag vet att rum var ledigaKlicka för att utvidga...
Unicornone skrev:Bodde på ParkInn Arlandastad i natt. Först o sista gången, det var det mest sunkiga hotell jag legat på i Sverige på 12 år.. Det luktade Esso motor hotell som man bara lagt ny färg på. Det enda jag inte är missnöjd med var sängen som hade god komfort.Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:- frukostmatsalen tråkigKlicka för att utvidga...
drW skrev:Park Inn Alexanderplatz Berlin i veckan. Tveksam uppgradering till rum med utsikt mot centrum. Bra fräscht rum med bra säng dock. Ung personal som jag är osäker på om de hade hört talas om Club Carlson. Det stora minuset är att man som guld inte får tillgång till wi-fi. Sen utcheckning nekades också. Men jag sov gott!Klicka för att utvidga...
drW skrev:De var mycket bestämda på den punkten. Hanvisade till att detta ansågs som premium service. Dåligt!Klicka för att utvidga...