Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Ingen uppgradering här i Hamburg heller på Radisson Blu Hamburg som Guld-medlem. Det enda hon i receptionen sa var att de redan hade mitt club carlson-nummer inlagt när jag checkade in. Verkar vara hyfsat fullt de här dagarna dock.
 

rob74

Medlem
Tillbringade natten på Radisson Scandinavia i Göteborg. Ingen uppgradering. Kunde inte brytt mig mindre om det än just igår pga min jobbiga förkylning. Det var bara i säng och däcka som gällde.
Dock stod ett rejält fruktfat och väntade på rummet, så det fick bli min frukost idag.
 

MartinH

Medlem
Uppgraderad från standard till seaview på Radisson Blu resort & Thalasso, Hammamet. Nyrenoverat, fräscht hotell. Underbart lite folk (alla ryssar o tyskar var på hotellen längre ner för stranden), bra pool och beach. Helt enkelt en väldig trevlig resort till ganska lite pengar. Blev extra nöjd när jag såg att jag fått guldbonusen på 15% på ALLT på notan...den var 4 A4 sidor lång :)
 

rob74

Medlem
Just anlänt Park Inn Hammarby Sjöstad.
Uppgraderad till Businessrum på plan 10 med utsikt mot skidbacken.
Välkomstbrev och fruktfat (vindruvor, äpple och nötter) på rummet.
Bokningen är en 4-4-2.
Ikväll ska vi kolla in Brewdog Bar och torsdag-fredag blir det Öl- & Whiskymässan i Nacka! :)
 

LinuxSam

Medlem
Just anlänt Park Inn Hammarby Sjöstad.
Uppgraderad till Businessrum på plan 7 med utsikt mot skidbacken.
Välkomstbrev och fruktfat (vindruvor, äpple och nötter) på rummet.
Bokningen är en 4-4-2.
Ikväll ska vi kolla in Brewdog Bar och torsdag-fredag blir det Öl- & Whiskymässan i Nacka! :)
 

mry

Medlem
Det är precis det man brukar få på park inn i Hammarby Sjöstad, har en 2-4-1 bokad när nästa helg så blir nog samma sak för oss :)

Sist jag var där sa de för övrigt att jag kunde få vilket rum jag ville som var ledigt så kanske ska be om något annat rum nästa helg :)
 
Last edited:
Och där fick jag min första upgrade som guldmedlem. Superior room, Hotel Latvia Riga. 19 våningen med storslagen utsikt och rummet tillgängligt redan kl 09.00 :)
 

FF#1

Medlem
Bokade ett rum som present åt min snälla faster på poäng på Radisson Sky city. Ringde till hotellet och frågade om de kunde fixa någon slags uppgradering. De sa att det var lugnt och att de skulle ta väl hand om min faster.
Lite senare så ringde fastern från hotellet och var riktigt glad, hon hade blivit tilldelad en svit och det stod ett fruktfat på rummet. :)
 

Jensik

Medlem
Jag bodde förra veckan på Radisson Blu Plaza Hotel i Helsingfors. Blev uppgraderad från Standard till Business, dock under protest för "så gör de normalt sätt inte för guldmedlemmar, det är bara Concierge som får gratis uppgradering" fick jag höra.
 
Toppen