Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson on Flagstaff Gardens Melbourne. Uppgradering till business class rum. Chockladgåva.

Radisson Blu Plaza Sydney. Uppgradering en nivå (väldigt stort och trevligt rum). Fruktkorg och mineralvatten.

Bokade juniorsvit på Radisson Montevideo. Blev uppgraderad (?) till businessclassrum. Ingen svit alltså men rum näst högst upp samt lite morgonrockar och helt ok rum. Orkade inte klaga, bokat på F&F-rate dessutom.

Radisson Tanjung Benoa Bali...
Uppgradering till poolview superior room. Frukt- och kakfat på rummet. Välkomstbrev överlämnades vid incheckningen.
Har även fått en omgång frukt och kakor till. (CCC)

• Gilla
Reactions: erc
Park Inn Oslo Airport

Bokat: standardtyp till CFF-rate (NOK590)
Erhöll: Business Friendly Room 33m2 och fruktfat. Utsikt över plattan.

Exakt samma resultat som sist. Och gången där innan. Det här hotellet levererar.

Status: CCG.

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    53,3 KB · Visningar: 178
Radisson Blu Helsingborg, börjar gilla detta hotellet. Uppmärksamhet vid incheckning, trevligt att jag var tillbaka, inget CC behövdes för jag var känd gäst, berättade om uppgraderat rum till BC, erbjöd sig att boka bord i restaurangen, tackade för att jag var lojal medlem. Välkomstgåva på rummet, vatten, nötter & frukt.
Sen ett schysst hotell, fantastiska sängar, bra frukost och sen bra avtalspriser.
CCG

Toppen