Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

2016-01-24: Radisson Blu SkyCity Stockholm Arlanda: uppgraderad från standardrum till BC-rum. Sedvanligt fruktfat (dock ingen choklad).
2016-01-25: Radisson Blu Royal Viking Stockholm: uppgraderad från enkelrum (!) till BC-rum. Tre frukter och en flaska Loka som vanligt. "Hej och välkommen tillbaka, du hittar väl runt". Tror på fortsatt fina uppgraderingar här, övertygad om att jag återfinns i någon form av stammisregister här.

CCC, fram till och med 29 februari

Radusson Blu Astorija Hotel Vilnius. Uppgraderad från standard till superior room. Flaska med vatten och fruktskål. Handskrivet välkomstbrev. Kollega som saknar status fick samma uppgradering. Jag är CCG f.n

Uppgradering i Gdansk igen 2/2 nöjd

54b66c96e72a883601242dcffc645441.jpg

afeb6b2f37404720b8fdc678227a9f80.jpg

Radisson Blu, Denarau, Fiji

Bokat: Guest Room, lagoon view
Erhöll: One Bedroom Suite, lagoon view

Gift: presentförpackning med doftljus(!), vatten varje dag, dagstidning

Nivå: CCG

• Gilla
Reactions: Gus
Radisson Martinique, New York

Bokat: Classic Guest Room
Erhöll: Martinique Club Level (vån 16). (Tyvärr inga breakfast vouchers denna gång)

Gift: Presentförpackning med choklad, vatten varje dag.

Nivå: CCG

Bokade juniorsvit på Radisson Montevideo. Blev uppgraderad (?) till businessclassrum. Ingen svit alltså men rum näst högst upp samt lite morgonrockar och helt ok rum. Orkade inte klaga, bokat på F&F-rate dessutom.

Uppdatering: Skickade in ett klagomål för några dagar sedan och blev lovad 38000 poäng som kompensation. En timme senare hade hotellet dragit 35000 poäng från mitt konto. De hävdar bestämt att jag fått poäng, trots bevis i form av skärmdump. :confused:

Bokade juniorsvit på Radisson Montevideo. Blev uppgraderad (?) till businessclassrum. Ingen svit alltså men rum näst högst upp samt lite morgonrockar och helt ok rum. Orkade inte klaga, bokat på F&F-rate dessutom.
Intressant att man kan välja olika rumstyper på F&F-rate. Har bara sett det på nåt enstaka annat hotell innan, och då till typen "bättre utsikt", inte "superior svit" som i Montevideo. Från 2200 SEK till 80 USD och så fick du tillbaka 38000 poäng, fantastiskt! :)

Toppen