Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på IHG (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn)?

Jag har nyss för första gången mailat ett hotell (Crown Plaza Aten) där jag smörade lite (bekräftade att deras läge är mycket bättre än Interconti...) och lade in en förfrågan kring uppgradering till Club, om det finns rum... Spännande att se om det fungerar... :)

Jag har nyss för första gången mailat ett hotell (Crown Plaza Aten) där jag smörade lite (bekräftade att deras läge är mycket bättre än Interconti...) och lade in en förfrågan kring uppgradering till Club, om det finns rum... Spännande att se om det fungerar... :)
Det värsta som kan hända är ju att de säger nej. :)

Lite OT: Att få Club på IC i Aten är dock "omöjligt". Dock mejlade jag dem i förväg o talade om att hela familjen var med mig, så de uppgraderade mig till en svit iaf, på min poängbokning.

Haha, jodå... visst blev jag uppgraderad till Club... rum - men utan loungetillgång! Det är ju den som lockade. ;)

50 Euro extra per natt, så mycket dricker jag inte...

InterContinental San Francisco
Uppgraderad till Svit från billigaste rummet. Lounge tillgång ingick. Är Platinum Ambassador. Bästa utsikten någonsin!

IMAG2058.jpg

Jag märkte att de ändrade rummet redan 2 dagar efter bokningen. Håller tummarna för dig. Det är ett fantastiskt hotell.

Haha, jodå... visst blev jag uppgraderad till Club... rum - men utan loungetillgång! Det är ju den som lockade. ;)

50 Euro extra per natt, så mycket dricker jag inte...
Av mig skulle de ha €98 senast, men då var vi 2 vuxna och 2 barn. Tyckte inte heller det var värt det. Visserligen billigare än de €160 som frukosten kostade, men jag snålade ur iaf. :)

Toppen