Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Reykjavik nu i helgen. Från billigaste till King Suite på 60kvm. Mycket trevligt hotell med bra service.

Dock är jag supernöjd som vanligt med Hilton Fashion District innan jag ens har åkt. New York i morgon kväll är superdyrt. Ringde min kontakt på Fashion District som bokade mig in på $275 + skatter, uppgraderade mig direkt. Online var priset $599 för en natt..

Blev överflyttad till Hilton Paris Opera pga renovering på Astor Saint Honore till ett Deluxerum.

I appen såg jag uppgradering till Executive men vid incheckning tilldelad Executive hörnrum.

Hilton Slussen. Hade bokat billigaste Queen på en tidigare sale. Checkade in lite tidigt (13:00) utan några problem och blev tilldelad ett rymligt King Deluxe ihop med ett par drinkbiljetter.

IMAG2633.jpg

Nu har jag bott här ett antal gånger och tycker att de tar bra hand om sina HHG och HHD. Denna gång blev jag igenkänd och blev hälsad "Välkommen tillbaka" innan jag hann säga hej :)

Blev överflyttad till Hilton Paris Opera pga renovering på Astor Saint Honore till ett Deluxerum.

I appen såg jag uppgradering till Executive men vid incheckning tilldelad Executive hörnrum.

Lite OT, men det visade sig både torsdag och fredag att loungen var "exceptionally closed" kl 10-15 pga några lunchbokningar(?). De med tillgång till loungen kunde få en soft drink-voucher att använda i stora baren.

Något att höra av sig till Hilton om kompensationsmässigt?

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen