Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Tog en övernattning på Hilton CPH, för att få ihop dom 4 nätterna som behövdes för att få behålla mitt HHG.
Bokade King guest room.
Fick mailat ett formulär till mig där jag kunde kryssa i att jag ville ha en kostnadsfri uppgradering om tillgänglighet finnes.
Vid ankomst frågade receptionisten om jag ville ha kvar rummet jag bokat.
Jag frågade om uppgraderingen jag önskat och fick direkt ett King executive room med access till lounchen, samt frukost (ingick inte i rummet jag bokade) och utsikt mot flygfältet (mitt önskemål).

Ett riktigt bra hotell!

Relax mode on...

20161125_205358.jpg

BKK Millenium.Bokat King Family, fick Twin Panoromic suite(eller vad den nu heter). Härlig utsikt över floden och utbudet i loungen var det bästa jag provat i Hilton kedjan. Personalen sprang med vinflaskor i händerna o fyllde på vid bordet...Är HHG
Millenium är ett riktigt bra hotel i Hilton kedjan. Gillar det skarpt.

Hilton Bankside i London. Från billigaste till King Executive.

Väldigt bra hotel överlags, men vi tycker tyvärr inte om det viktigaste i rummet: sängen. Så svårt att se mig återvända.

DoubleTree Lissabon, var här i Oktober och fick uppgradering till samma rum som förra gången, fortfarande obegripligt designat med badkar på ett oväntat ställe och en märklig toalett. Gatorna i kvarteret är ännu mer uppgrävda än förra gången men det är tacksamt nog ingen taxistrejk.

Toppen