Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

HTS skulle jag tro är Hilton Time Square och om jag skulle gissa fritt så skulle jag tro att GSM står för något liknande: General Service Manager eller något sådant men här vet jag inte :)
Skulle också kunna sitta och gissa massa men det är ju just därför som förkortningar ställer till det...

Förstod att du fick uppgraderade rum som Diamond. Men vad är GSM och HTS? För mycket förkortningar för mig iaf... :)

General service manager samt hilton time square.

Nej. För att jag faktiskt fick de bekräftad uppgraderade redan i förväg 3 veckor innan vistelse. Det är en förmån ja, men beroende av hotellets bokningsläge.

Hilton London Metropole: Ser i appen att jag blivit uppgraderad från Twin Guestroom till att kunna välja mellan King/Queen Deluxe. Problemet är bara att jag reser med min bror och vill helst ha en egen säng :D Får se om det går att lösa vid check-in eller om jag för nöja mig med det bokade rummet.

Hilton London Metropole: Ser i appen att jag blivit uppgraderad från Twin Guestroom till att kunna välja mellan King/Queen Deluxe. Problemet är bara att jag reser med min bror och vill helst ha en egen säng :D Får se om det går att lösa vid check-in eller om jag för nöja mig med det bokade rummet.
Ska också till Hilton Metropole snart och fick en direkt uppgradering på telefon en månad innan ankomst. Vi är tre pers (familj) och tydligen är Queen Deluxe med två stora dubbelsängar.

I år har jag ca 20 nätter på olika Hilton och har alltid blivit uppgraderad.

• Gilla
Reactions: JSQ
Doubletree Kuala Lumpur.
Fick ett stort rum fast ingen svit samt tillgång till Executive Lounge som man alltid får här som HHG.
Bokade points + cash som är utmärkt värde på detta hotell.
4000 poäng + 270 kronor per natt:)
image.jpg

Väl framme blev vi uppgraderad till Queen Superior Room som hade två Queen-sängar.

Toppen