Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Athens, pre-cruise i to netter.
HHD.
Booket King.
Oppgradering: Exec. King Acropolis view. Svæørt bra rom, bra lounge. Hotellet ligger LITT usentralkt, men med et uteområde som er en deilig oase.
De var svært behjelpelige med å skaffe transport til Piraeus da grekerne nok en gang hadde drosjestreik....

Som HHD fick vi uppgradering till King Executive Suite på Hilton Bangkok. Hade iofs redan Executive Room som vi bokat tidigt via någon kampanj.

Dock ingen uppgradering på Hilton Singapore berodde kanske på att vi kom tidigt, hade flygigt långt och ville gärna ha ett rum direkt och då hade hon inget annat, kändes som hon annars ville ge oss något bättre. Men det var i alla fall ett av de nyrenoverade rummen och vi hade bokat Executive Room på poäng. Eller kan det vara så att när man bokar och betalar med poäng så är de inte lika frikostiga?

Hilton Garden Inn, Stuttgart, bokat ett twin evolution rum med poäng+pengar samt "begärt" uppgradering till ett superior rum vid bokningen. Då vi kom till hotellet beklagade sig damen vid reception att det tyvärr ej fanns superior rum kvar så hon undrade om d va ok att uppgradera oss till en svit med bastu... Som en halv finne tackar man ju inte nej till en bastu Är HHG

Conrad Bangkok. Äntligen verkar lojalitet (5 stays det senaste året) ha betalat sig. Första svituppgraderingen någonsin. Hade hoppats på Terrace Suite, men beggars can't be choosers...

Pluspoäng för PS3 på rummet.

Hilton Times Square. Måste lyfta fram en eloge till hotellet och deras GSM. Tog kontakt inför en speciell bokad vistelse 3 veckor fram i tiden och förklarade vänligt att med hänsyn till beläggning etc. om det fanns någon som helst möjlighet för att få 2 rum på övre våningarna med möjlighet till utsikt vore det fantastiskt. Döm om min förvåning när inte bara ett svar dyker upp inom 24h med att hotellet redan sett till att självklart uppgradera båda rummen till Deluxe med utsikt på de övre våningarna från billigaste King men också sett till att lämna en välkomspresent i båda rummen vid ankomst för att anmärka denna (för sällskapet) specialla vistelse. Snyggt HTS:) Är HHD.

Hilton Times Square. Måste lyfta fram en eloge till hotellet och deras GSM. Tog kontakt inför en speciell bokad vistelse 3 veckor fram i tiden och förklarade vänligt att med hänsyn till beläggning etc. om det fanns någon som helst möjlighet för att få 2 rum på övre våningarna med möjlighet till utsikt vore det fantastiskt. Döm om min förvåning när inte bara ett svar dyker upp inom 24h med att hotellet redan sett till att självklart uppgradera båda rummen till Deluxe med utsikt på de övre våningarna från billigaste King men också sett till att lämna en välkomspresent i båda rummen vid ankomst för att anmärka denna (för sällskapet) specialla vistelse. Snyggt HTS:) Är HHD.
Förstod att du fick uppgraderade rum som Diamond. Men vad är GSM och HTS? För mycket förkortningar för mig iaf... :)

Bodde där från under veckan, mycket trevligt hotell och blev även jag uppgraderad till våning 44 som HHD :)

Förstod att du fick uppgraderade rum som Diamond. Men vad är GSM och HTS? För mycket förkortningar för mig iaf... :)

HTS skulle jag tro är Hilton Time Square och om jag skulle gissa fritt så skulle jag tro att GSM står för något liknande: General Service Manager eller något sådant men här vet jag inte :)

Toppen