Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Härligt! Fick du också exec floor som guld?Har inte tagit del av hotellets faciliteter annars pga 14h all in runt SFO idag. Frukosten i exec lounge är mycket bra för amerikansk exec standard måste jag säga!
Jag var i den loungen för 2v sen.

Finns läsk/vatten/"kaffe" och öl för ca 5usd till försäljning.
Samma standard som rummen ungefär. lite luggslitet men fräscht!

Jag fick som HHD gratis frukostbuffé på entreplan som var mycket mycket bra!

Hilton Diagonal Mar Barcelona.
Status: HHD.
Booket: King, partial seaview.
Oppgradering: Opprinnelig ingen, men fikk røykerom low floor første natten. De to neste nettene Corner Room Exec. floor, helt annen standard. Exec. lounge rimelig ok, men de rydder inn 5-10 minutter før både frokost- og happyhour tiden avsluttes. Puro Beach avdelingen en skygge av andre Puro.

Jag var i den loungen för 2v sen.

Finns läsk/vatten/"kaffe" och öl för ca 5usd till försäljning.
Samma standard som rummen ungefär. lite luggslitet men fräscht!

Jag fick som HHD gratis frukostbuffé på entreplan som var mycket mycket bra!

Lika luggsliten som de flesta exec floors i US men å andra sidan fanns här rapp personal med glimten i ögat och en full frukostbuffe tacksamt nog. Länge sen jag sett personal på eget bevåg bokstavligt talat springa efter en gäst redan på väg ut på andra sidan loungen med 2 koppar kaffe i handen för att hålla dörren. Made my day ;)

Härligt! Fick du också exec floor som guld?Har inte tagit del av hotellets faciliteter annars pga 14h all in runt SFO idag. Frukosten i exec lounge är mycket bra för amerikansk exec standard måste jag säga!
Nope, jag blev uppgraderad ett steg (vån 20-23) är premium utan exec lounge.
Brukar inte köra frukost på hotell i städer. Jag gillar gå till Deli's.
Finns ett ställe som har skitgoda mackor typ ett block borta längs Kearney söderut och heter Good Luck Cafe and Deli (stället ser inte mycket ut för världen)

Från billigaste rum till Executive room på Hilton Shanghai. Ingen upgrade i sig iom att jag har HHD.

Frukost i loungen ingår som vanligt men de ville ha 80 RMB + tax om jag åt frukost i stora restaurangen där nere. Klagade lite snällt nere i receptionen och när jag kom upp till loungen tre minuter senare låg redan en frukostvoucher för stora buffén och väntade.

Uppgraderad från queen room till executive room på Stockholm Slussen idag, som HHD. Stockholm visade sig från sin vackraste sida med strålande sol och mängder av människor som satt ute på Kornhalmstorg.

Hilton Diagonal Mar Barcelona; HHD:
Etter mye om og men oppgradert fra King Room Partial view til Corner Exec. room; sistnevnte svært bfra med badekar med strålende utsikt over havet. Litt usentralt om man ikke har egen transport. Exec. lounge soso, frokostrestauranten totalt kaos.

Hilton Diagonal Mar Barcelona; HHD:
Etter mye om og men oppgradert fra King Room Partial view til Corner Exec. room; sistnevnte svært bfra med badekar med strålende utsikt over havet. Litt usentralt om man ikke har egen transport. Exec. lounge soso, frokostrestauranten totalt kaos.

Hilton Metropole:
HHD.
Booket twin. Oppgradert til TWIN Deluxe, nyoppusset, men fremdeles klassisk engelsk med støvete tepper og stuffy atmosfære. Gigangthotell uten personlighet, men faktisk positivt overrasket over frokosten! .

Toppen