Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Conrad Macau, från billigaste rum till stor hörn suite. HHD gav frukost, high Tea och HH, bra men inte imponerad pga att conrad är nr 2 enligt tripadvicer.

• Gilla
Reactions: Gus
Conrad Hong Kong, Deluxerum till 2 -rums svit.

Trevlig lounge och trevlig personal. Besök nu i februari. Kändes inte fullbelagt (btw, deras pool har öppnat igen)

HHD

Bor just nu på Embassy Suites Lake Buena Vista, Orlando. Fick den svit jag
bokat. En nyhet verkar vara att man kör Happy Hour varje kväll kl. 17-19 med
fri bar för HHG/HHD med drinkar/starksprit, vin och öl (både flaskor och fat).
Finns lite snacks såsom nötter, ost/kex, oliver därtill och som bonus kommer
de med lite varma snacks ibland. Trevlig personal och bra service under tiden.

HHD (kanske även HHG) får gratis refill för varje köp hos hotellets Starbucks -
även detta är en nyhet gör mig.

Är inte så imponerad av personalen i receptionen. Det känns lite som gamla SJ
en gång i tiden där kunderna var till för företaget och inte tvärtom.. Frukosten
liknar mycket en skolmatsal och de serverar riktigt dåligt kaffe ! En eloge till
"cooked to order" där man gör goda omeletter.

Hilton Boston Logan - blev uppgraderad som HHD från standardrum med Kingsize säng till Executive floor (10 vån) med kingsize säng. Tyvärr är loungen stängd här. Ingen information om att den skulle vara det, fick höra det av receptionen när jag skulle äta frukost imorse.

Hilton Innsbruck. Från billigaste till översta våningen och stort rum. Stora frukosten och vouchers till hotellshopen. Allt som HHG. Har bott här som HHD också men det går liksom inte att få mer upgrade här förutom den enda sviten. Leverans som vanligt av Hilton.

Hilton Innsbruck. ... det går liksom inte att få mer upgrade här förutom den enda sviten.

Ändrar mig lite. Kanske inte att betrakta som upgrade men mycket trevligt. Hotellchefen bjuder på öl varje kväll, hans fru är barchef. De gillar att sitta och babbla med gästerna på kvällarna. Ovanligt med hotellchefen så mycket "på golvet".

Toppen