Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Jodå, det finns Hampton Inn & Suites fortfarande, men jag har aldrig märkt någon skillnad på dessa och vanliga HI.

Kan det ha varit ett hotell som nedgraderat sig till HGI från tex DoubleTree och råkade ha kvar loungen?
Skillnaden är/var(?) väl precis som det låter att HI&S har "suites"?

Det kan det absolut ha varit, ska forska lite i min Hilton-historik när jag är vid en dator igen!

Här kommer mina två senaste vistelser:

Conrad Hong Kong, uppgraderad från billigaste till "Harbour view executive suite" 4826 som i princip var ett vanligt rum 4801 plus ett extra living room längst ut i hotellkorridoren med en extra dörr längre in i korridoren där korridoränden blev en hall.

Hilton Grand Place Bryssel, uppgraderad till "minisvit", ett lite större rum helt enkelt :)

Vart uppgraderad från standard till "delux" på hilton Bankside i London. Snacka om uppgradering som Diamond... :)
Hur som helst hotellet var riktigt bra, så jag tackar för tipsen att det är ev de bästa Hilton i London.

• Gilla
Reactions: Gus
Inte uppgraderad på Long Island HGI (vilket jag inte räknat med eftersom det inte är någon förmån...) men fick checka in kl 10 på morgonen och fick ett rum på översta våningen med utsikt mot Manhattan. Kan inte säga att jag är det minsta missnöjd.. :)

Inte uppgraderad på Long Island HGI (vilket jag inte räknat med eftersom det inte är någon förmån...) men fick checka in kl 10 på morgonen och fick ett rum på översta våningen med utsikt mot Manhattan. Kan inte säga att jag är det minsta missnöjd.. :)
Du har verkligen en usel track-record!

Hilton Fashion District New York. Tipsat @telelina som också är här med sin mamma. Billigaste rum, mitt pris var $119 per natt som är väldigt bra för New York.

Jag fick favoritkategorin som är "High Floor, Corner Room King Bed". Frukostval av Continental, Full American eller ett fik på 6th Avenue. Med tanke på att jag har möten på 22nd Street och Broadway vid Canal St i morgon innan avresa från LGA är detta perfekt läge för mig, Hoppas @telelina blir nöjd. Vi hann med en öl i kväll i alla fall :)

Toppen