En stor fördel jag ser med balkonghytt är att man kan sitta i morgonrocken och röka cigarr under stjärnorna medan man sippar lite champagne... Det är en skön upplevelse.
OT. Åh, men det är ju som på flyget i den gamla tiden. Mycket pragmatiskt. Kom ihåg när jag flög rad 4 på babords sida (rökfria sidan) och såg den då aktiva höjdhopparen som hoppat högst genom tiderna i Sverige på styrbords sida rad 1, rökandes en cigarett. Jag fick ett signerat fotoHur det är med rökningen på balkongerna har jag som icke-rökare inte funderat så mycket över. Men både RCCL och Celebrity har rökning tillåten på ena sidan av båten och följaktligen rökning förbjuden på den andra. En ganska pragmatisk lösning tycker jag själv!
En stor fördel jag ser med balkonghytt är att man kan sitta i morgonrocken och röka cigarr under stjärnorna medan man sippar lite champagne... Det är en skön upplevelse.
Hur det är med rökningen på balkongerna har jag som icke-rökare inte funderat så mycket över. Men både RCCL och Celebrity har rökning tillåten på ena sidan av båten och följaktligen rökning förbjuden på den andra. En ganska pragmatisk lösning tycker jag själv!
Oj, det visste jag inte. Vilken sida får man röka på?