Jannes
Medlem
I stil med det, att cookien kommer när varan läggs i korgen?Du menar i stil att man inte får med nödvändiga cookies om man inte har allt i samma session?
I stil med det, att cookien kommer när varan läggs i korgen?Du menar i stil att man inte får med nödvändiga cookies om man inte har allt i samma session?
Amazon är dock extra jävligt för sökningen och sorteringen är inte direkt smidig så ibland är det svårt att hitta rätt artiklar igen. Men som tipsats tidigare så finns möjligheten att göra inköpslista och sen skicka därifrån till kundvagnen.Lärdomen är att rensa kundkorgen och lägga i allt på nytt för varje köptillfälle.
Såvitt jag förstår har varje produkt ett unikt nummer, ett ASIN-nummer. Spara undan det någonstans så går det sedan lätt att söka upp varan.ibland är det svårt att hitta rätt artiklar igen
Hela köpet, inklusive de redan i varukorgen?Jag kan rapportera att mitt köp nu ändå har registrerats, trots att några artiklar redan låg i varukorgen. Det tog ungefär tre dagar tills jag fick mejlet.
Bra att du frågar! För att nu, när jag tänker efter, inser jag att jag enbart fick poäng för en av de fyra produkterna jag köpte. Kan nog vara den enda som jag la i varukorgen efter jag klickade mig till Amazon från onlineshopping-portalen.Hela köpet, inklusive de redan i varukorgen?