=Treo+AlvedonExcedrin migraine! Aldrig känt av en biverkning, men mördar huvudvärken vid behov.
Det beror lite på vad man är ute efter. Du sparar lätt 5000kr på ett par verktyg, och att beställa dessa över nätet, med frakt, moms, tull och införselavgifter äter snabbt upp den besparingen. Vet man exakt vad man letar efter och det är dyrare varor tycker jag det är värt en omväg till rätt ställe, även om jag oftast ser till att få allt skickat till mitt hotell för att slippa spendera tid på köprundor.Jag tycker helt du ska skippa att shoppa och hitta något se värt. Priserna är inte så bra att det gör sig bra med den lilla tid man har. Allt finns hemma och vill du spara en krona kan du lika gärna beställa från internet hemifrån.
Tylenol är alvedon.När det gäller värktabletter skulle jag såhär i förkylningstider rekommendera Tylenol och/eller DayQuil/NyQuil. "Botar" effektivt vilken förkylning som helst.
De varianter som är anpassade för natten gör att man sover som ett litet barn trots en riktig mördarförkylning.
Tylenol är alvedon.
Både DayQuil och NyQuil är narkotikaklassade i Sverige för att de innehåller DXM och där kan du nog råka riktigt illa ut i tullen. Däremot är de säkert riktigt bra att ta så länge som man befinner sig i USA![]()