En trevlig medlem gav mig möjlighet att kolla igenom Visa Infinite lådan som var imponerande - överlämnades personligen av kontorschefen på Handelsbankskontoret där hen är kund. Vad tycker ni?
Centurionkortet för ett antal år sen förstörde teminalerna på Systembolaget så de fick bytas. Sen mins jag Dinerskortet, när det hade den där silverremsan med hologram på. Drog man det på systembolaget fick de reboota hela kassan. De var måttligt nöjda på mig när det hände... För mig första ggn, för dem 3 ggn den dagen.Jag har inget metallkort själv, men jag minns lapparna på ICA Karlaplan om att inte dra Centurionkortet i läsaren eftersom det då skulle fastna.
Jordnära problem![]()
Hade glömt lådan!En trevlig medlem gav mig möjlighet att kolla igenom Visa Infinite lådan som var imponerande - överlämnades personligen av kontorschefen på Handelsbankskontoret där hen är kund. Vad tycker ni?
Visa bifogad bild 33855 Visa bifogad bild 33856 Visa bifogad bild 33857
Centurionkortet för ett antal år sen förstörde teminalerna på Systembolaget så de fick bytas. Sen mins jag Dinerskortet, när det hade den där silverremsan med hologram på. Drog man det på systembolaget fick de reboota hela kassan. De var måttligt nöjda på mig när det hände... För mig första ggn, för dem 3 ggn den dagen.![]()
Det är väl så man kommer upp i tillräcklig spend för att centurion ska vara aktuellt?Jag tolkar det hela som att Centurion-innehavare handlar lite för mycket på bolaget ifall de sliter ut terminalerna..![]()