Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

...följt av en audiens hos den abdikerade företrädaren. Ja, snudd på OT eftersom det rent tekniskt sett inte är hälsning från luften men det är det närmaste det går att komma idag.

Säte 2A i first class-kabinen.
IMG-20240704-WA0023.jpg

När SAS ställer in sin egen flight och man blir ombokad till:
IMG-20240704-WA0031.jpg

Nästan så jag kanske borde lagt det i uppgraderingstråden istället. Jag är väl vanskapt då jag satt väldigt illa i grundläget men bara man fällde ut den lite blev det mycket bättre. Jag har inte koll på de här kabinerna heller, hur de brukar vara. Satt precis bakom first.

Gillade verkligen CS, riktigt mycket avställningsyta. Enda minuset var väl att jag satt dåligt i grundläget samt att väggarna kunde varit några cm högre.

LH F 747 och 777 CS på samma bokningsnummer, det är jag nöjd med.

Last edited:
...följt av en audiens hos den abdikerade företrädaren. Ja, snudd på OT eftersom det rent tekniskt sett inte är hälsning från luften men det är det närmaste det går att komma idag.

Säte 2A i first class-kabinen.
Visa bifogad bild 154582
Hade BA eller AF olika klasser i den? Fick för mig att hela kabinen var supersonic class. Rätt trång med dagens mått mätt. (Bara varit inne i en av dem den på hangarfartyget på Manhattan. )

Hade BA eller AF olika klasser i den? Fick för mig att hela kabinen var supersonic class. Rätt trång med dagens mått mätt. (Bara varit inne i en av dem den på hangarfartyget på Manhattan. )
Det var vad guiden sa åtminstone. Fanns en gång/dörr längre bak (se bild) som delade av så det lät rimligt men mer än jag själv vet egentligen.

Attachments

• IMG-20240704-WA0025.jpg
    IMG-20240704-WA0025.jpg
    222 KB · Visningar: 183
Hälsningar från Finnair AY815 BKK-HEL. Lite starstruck då dagens purser N är samma person som syns i säkerhetsvideon.

Pursern har en namnskylt som visar att han talar engelska och walesiska. Etiketterna med flaggor för namnskyltar köps tydligen in i ark om 500 st, så nu behöver Finnair rekryterare 499 medarbetare till som talar walesiska…

Last edited:
Toppen