Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Kris

Medlem
Up, up and away med LH830 mot CPH. Obefintligt wifi ombord, så posten kommer nog först vid landning. Oavsett, fin utsikt i början av turen.

PXL_20240204_161205141.jpg
 

Gus

Medlem
Cheers from SQ 725, Singapore -London, (A380) 14.5 timmar. Vi befinner oss just nu över Mumbai. Vad gör man när barnen tjatar om vi är framme snart? Jo, man arrangerar en whiskyprovning (för pappan alltså). Jag chit-chattade med personalen om whiskyn i första klass och efter ett tag kom flygvärdinnan med ett glas Glenmorangie från första klass (suites).

Någon som har kvar flighter med SQ bokade med Eurobonuspoäng eller är jag en av de sista? Hursomhelst, tack för en fin avslutning, Star Alliance.

Screenshot_20240205_141811_Gallery.jpg
 

MiaStefan

Ny medlem
Hej hej,
Cheers from SQ 725, Singapore -London, (A380) 14.5 timmar. Vi befinner oss just nu över Mumbai. Vad gör man när barnen tjatar om vi är framme snart? Jo, man arrangerar en whiskyprovning (för pappan alltså). Jag chit-chattade med personalen om whiskyn i första klass och efter ett tag kom flygvärdinnan med ett glas Glenmorangie från första klass (suites).

Någon som har kvar flighter med SQ bokade med Eurobonuspoäng eller är jag en av de sista? Hursomhelst, tack för en fin avslutning, Star Alliance.

Visa bifogad bild 150243
vi har precis konstaterat att vi e på samma flight SIN-LHR kul! Också EuroBonus resa, bra idé med whiskeyprovning
 

LPC123

Medlem
Inte lika exotiskt som inlägget innan men första turen i februari i alla fall SK150 :)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 61
  • Gilla
Reactions: Gus

taxvalp

Medlem
Hälsningar från BA287, LHR-SFO. Premiär i BA F för min del och med tanke på allt man hört om ”världens bästa business class” var förväntningarna rimliga. Positivt överraskad av nivån på mat och service. Ganska stor F-kabin och toalett i ekonomistorlek kan möjligen sänka exklusiviteten men annars inget att anmärka på.
 
Toppen