Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

mustam

Medlem
Hälsningar från LX 188 till PVG i First class..
Helt underbart att flyga Swiss first efter all krångel med ombokningar.
Hade en originell bokning med LH i First, men blev ombokad till Swiss First. Eftersom jag ska till tokyo och sista benet är ekonomi så tog girigheten över och jag bokade sista benet i business. Efter det försvann allting och mardrömmen var ett faktum. Ringde som en galning till sas och LH utan sucess. Men på vägen till flygplatsen imorse lyckades en fantastisk agent i frankfurt tillslut lösa tillbaka första klassen.. lyckan var enorm. Jag slapp både Swiss business och ANA i ekonomi
Once in a lifetime med eurobonuspoäng

Skål mina eurobonus vänner:)
 

Attachments

  • 20240213_142602.jpg
    20240213_142602.jpg
    {memory} MB · Visningar: 216
  • 20240213_174948.jpg
    20240213_174948.jpg
    {memory} MB · Visningar: 182

JPE

Medlem
Hälsningar från LX 188 till PVG i First class..
Helt underbart att flyga Swiss first efter all krångel med ombokningar.
Hade en originell bokning med LH i First, men blev ombokad till Swiss First. Eftersom jag ska till tokyo och sista benet är ekonomi så tog girigheten över och jag bokade sista benet i business. Efter det försvann allting och mardrömmen var ett faktum. Ringde som en galning till sas och LH utan sucess. Men på vägen till flygplatsen imorse lyckades en fantastisk agent i frankfurt tillslut lösa tillbaka första klassen.. lyckan var enorm. Jag slapp både Swiss business och ANA i ekonomi
Once in a lifetime med eurobonuspoäng

Skål mina eurobonus vänner:)
Grattis! Hur står den sig jämfört med LH first (mer än att det är större ife-skärm)?
 
Toppen