vi har precis konstaterat att vi e på samma flight SIN-LHR kul! Också EuroBonus resa, bra idé med whiskeyprovningGus skrev:Cheers from SQ 725, Singapore -London, (A380) 14.5 timmar. Vi befinner oss just nu över Mumbai. Vad gör man när barnen tjatar om vi är framme snart? Jo, man arrangerar en whiskyprovning (för pappan alltså). Jag chit-chattade med personalen om whiskyn i första klass och efter ett tag kom flygvärdinnan med ett glas Glenmorangie från första klass (suites).Någon som har kvar flighter med SQ bokade med Eurobonuspoäng eller är jag en av de sista? Hursomhelst, tack för en fin avslutning, Star Alliance.Visa bifogad bild 150243Klicka för att utvidga...
MiaStefan skrev:Hej hej,vi har precis konstaterat att vi e på samma flight SIN-LHR kul! Också EuroBonus resa, bra idé med whiskeyprovningKlicka för att utvidga...
Grattis! Hur står den sig jämfört med LH first (mer än att det är större ife-skärm)?mustam skrev:Hälsningar från LX 188 till PVG i First class..Helt underbart att flyga Swiss first efter all krångel med ombokningar.Hade en originell bokning med LH i First, men blev ombokad till Swiss First. Eftersom jag ska till tokyo och sista benet är ekonomi så tog girigheten över och jag bokade sista benet i business. Efter det försvann allting och mardrömmen var ett faktum. Ringde som en galning till sas och LH utan sucess. Men på vägen till flygplatsen imorse lyckades en fantastisk agent i frankfurt tillslut lösa tillbaka första klassen.. lyckan var enorm. Jag slapp både Swiss business och ANA i ekonomiOnce in a lifetime med eurobonuspoängSkål mina eurobonus vännerKlicka för att utvidga...
Är det en A321 bilderna kommer ifrån?squeezen skrev:Oväntat bra med space intra EU.TAP, TP753 mellan CPH och Lissabon.Positiv överraskning.Hoppas på samma visa lissabon-kap verde senKlicka för att utvidga...
Det där så riktigt gott ut, ingen senap eller var den i såsenrsimon skrev:Latergram från OS314 Stockholm–Wien där varm tidig middag serverades. Kôrv med mos och en dillsås med gröna bönor. Inte så dumt.Visa bifogad bild 150718Avbruten landning i Wien på grund av”an aircraft in front of us.” Klicka för att utvidga...
Inga tillbehör faktiskt. Men såsen smakade till. Det var en kokt vurre, en grillkorv och en ost- o bacon. Tack!011430121 skrev:Det där så riktigt gott ut, ingen senap eller var den i såsenHa det trevligt i Wien och Budapest!Klicka för att utvidga...