Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

På väg till Oslo.
IMG_5249.jpeg
 

Tomas E

Medlem
Hälsningar från SK935 (CPH-SFO) som i och för sig inte har lyft än. Charles Heidsieck är tydligen tillbaka som champagne. Lite mer klassisk och brödig än Arlaux, som nog var lite kraftigare. Jag tror ändå tillbakabytet står på plus för min del. Lite besviken att cabin crew pratar danska, trodde man skulle bli hälsad med ”bon jour!” numera. ;) Eller möjligen ”goededag”.
IMG_6281.jpeg
 

Jonas F

Medlem
Halloj uppe från SQ317 som strax passerar gränsen mot Iran från Turkiet. Inte superimponerande Book the Cook från London. Varken biffen (utanför bild) eller havsabborren var något att skriva hem om. Även om det väl är typ det jag gör nu.

IMG_5347.jpeg

Singapore Airlines A380-cabin är ju väldigt trevlig dock. Nu gäller det att njuta, för vem vet när det här kan bli av igen!
 

Tomas E

Medlem
Hälsningar från SK936 SFO-CPH som nu börjar närma sig de kallare hemmatrakterna. Fullsatt businesskabin
och mitt uppgraderingsbud gick igenom drygt 5h innan (alltså senare än man förmodas få besked), så de jobbade uppenbarligen in i det sista med att fylla den även med småsnåla bud. ;) Blandad norsk/svensk kabinbesättning.

Per-departure-Charles Heidsieck och varma cashewnötter med mer champagne vet ni hur det ser ut, så det blir det ingen bild på. Samma sak med chokladpralinerna.
IMG_6358.jpeg


IMG_6359.jpeg


IMG_6360.jpeg


IMG_6361.jpeg
 
Last edited:
Toppen