Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

SK005 på väg till ARN. Tyvärr 30 min för tidigt för en Burst, får nöja mig med en Cola Zero och en halvoätlig pirog sweet potatoe...

DSC_4718~2.JPG
 

Tomas E

Medlem
Hälsningar (efter landning) från IB3169 LHR-MAD. Serveringen är trerätters på porslin med två val av huvudrätt, tog pastan. Det kom en liten chokladbit till kaffet efter jag tog fotot.
B479057B-127F-4657-852F-A1FF978AD7A9.jpeg


17F908DE-A869-4F83-94B9-0B0336EB0736.jpeg

Iberia kör tyvärr fortfarande med mask ombord både till och från Spanien pga att det är lagkrav för spansk kollektivtrafik och då följer Spanien-baserade flygbolag med. På MAD är det dock låg grad av maskanvändning, även på transfertåget mellan T4 och satelliten T4S
 
Last edited:
Hälsningar (efter landning) från IB3169 LHR-MAD. Serveringen är trerätters på porslin med två val av huvudrätt, tog pastan. Det kom en liten chokladbit till kaffet efter jag tog fotot.
Visa bifogad bild 134122

Visa bifogad bild 134124
Iberia kör tyvärr fortfarande med mask ombord både till och från Spanien pga att det är lagkrav för spansk kollektivtrafik och då följer Spanien-baserade flygbolag med. På MAD är det dock låg markanvändning, även på transfertåget mellan T4 och satelliten T4S
Presentationen av maten såg riktigt trevlig ut. Var det gott?
 

Tomas E

Medlem
Presentationen av maten såg riktigt trevlig ut. Var det gott?
Jo, det smakade alldeles utmärkt och jag tog bilden just för att jag tyckte upplägget såg så trevlig ut för att vara europeisk A320-biz! Nu tog jag i.o.f.s. den huvudrätt som borde vara enklare att få till bra uppvärmd ombord, fisk kan ju vara knepigare, men även förrätten var riktigt god (men borde fått vitt vin som sällskap - mea culpa).

Jag upplever dock Iberia generellt som mindre proaktiva än bl.a. BA att erbjuda (mer) dryck i business, t.ex. avec eller påfyllning.
 
Toppen