Senaste nytt

Grina ut i kvällspressen

Ja, det är bättre om de kunde stått på sig lite. Killen fick 250 euro och vänta några timmar på en liten flygplats.

Helt ärligt tror jag inte det är där skon klämmer. Föräldrarna skulle spara 500kr på att inte skicka honom med UM för det har gått bra tidigare. Nu blev det fel och därför försöker man skylla över det hela på flygbolaget för att man inte ska behöva känna något ansvar för att man snålade.

Om man inte tror att sin femtonåring klarar sig själv så man kan inte skicka dem ensamma heller. Blir det samma liv om han missar pendeltåget hemma och måste vänta?

Jag håller med. En 15 åring klarar sig. De är så pass stora att de dessutom kan öppna munnen och be om hjälp om det skulle vara så. På sin höjd så kan det bli lite tråkigt, men det är nog bra om dagens ungdomar tränar lite på det också. Han hade säkert sin telefon ändå där han kunde både umgås med sina kompisar och hitta annan underhållning. Och vad kan hända på en flygplats?

Då är det ju värre med de fall som det skrivits om för ett tag sedan där t o m yngre barn har tvingats av tåget.

Jag håller med. En 15 åring klarar sig. De är så pass stora att de dessutom kan öppna munnen och be om hjälp om det skulle vara så. På sin höjd så kan det bli lite tråkigt, men det är nog bra om dagens ungdomar tränar lite på det också. Han hade säkert sin telefon ändå där han kunde både umgås med sina kompisar och hitta annan underhållning. Och vad kan hända på en flygplats?

Då är det ju värre med de fall som det skrivits om för ett tag sedan där t o m yngre barn har tvingats av tåget.

Nu hade han ju inte sin mobil, och det är väl det värsta för en tonåring! :)

Nu hade han ju inte sin mobil, och det är väl det värsta för en tonåring! :)

Jaha, stod det i artikeln? Det missade jag i så fall. Jag minns bara att han inte hade något bankkort.

Men, utan telefon så fick han ju möjlighet att träna på att ha tråkigt och att hitta på egna sätt att fördriva tiden. Det är nog bara bra i långa loppet. ;)
Och han kommer skratta åt detta om ett tag när han tänker tillbaka på det.

Man gillar ju kvällstidningarna som ska tänja lite på sanningen som vanligt också :)
Enligt bildtexten dracks det bara drinkar, missade den lilla detaljen att man beställt in hummer på lösvikt

1720777846226.png

Toppen