Kom igår och var beredd på att betala. Visumfritt för svenskar och danskar frågade när detta gällde från 12 juni fick jag som svar. Gäller bara turistvisa
På vilken flygplats?
Kom igår och var beredd på att betala. Visumfritt för svenskar och danskar frågade när detta gällde från 12 juni fick jag som svar. Gäller bara turistvisa
Rekommenderar alltid USD i dessa fall, även om EUR blivit mer utbrett också.Och om det skiter sig...hur mutar man på bästa sätt? Hur mycket? Är det bara USD som gäller? Har med mig EUR och CAD.
Beger mig till Bali idag. Ser nu att det måste vara 6 månader kvar på passet och att tillfälligt pass inte godtas (för visum). Verkar ju inte som att jag ens kan göra nåt åt saken...
Är det nån som har erfarenhet av detta? Hur strikta är dom med giltighetstiden på passet?
Och om det skiter sig...hur mutar man på bästa sätt? Hur mycket? Är det bara USD som gäller? Har med mig EUR och CAD.
Helt riktigt, jag kom inte ens iväg... Vilket hjärnsläpp, dumma dumma migVarifrån åker du till Bali? Jag skulle tro att det kan bli jobbigare att komma på en flight (beroende på vart ifrån du åker), än att komma in i Indonesien. Om flygbolaget följer reglerna så ska dom inte släppa på dig om du inte har giltigt pass (plus 6 månader).
Ja, t ex på Singapore Changi kollar personalen passet noga.Varifrån åker du till Bali? Jag skulle tro att det kan bli jobbigare att komma på en flight (beroende på vart ifrån du åker), än att komma in i Indonesien. Om flygbolaget följer reglerna så ska dom inte släppa på dig om du inte har giltigt pass (plus 6 månader).
Majoriteten absolut, men det här forumets medlemmar följer inte alltid majoritetens resemönsterÄr det verkligen ett problem? Tror majoriteten reser via dessa