Jacob
Medlem
Det är väl inte omöjligt att det kan landa där så småningom. Finns nog bara fördelar med att försöka slå ihop allt.Den största frågan är väl egentligen varför Connect inte integreras i nuvarande SAS-appen?
Att säga att teknik-ointresserade är den främsta målgruppen blir väl kanske lite fel, det är väl mer en förklaring och ett svar på frågan varför en app skapades när det redan finns andra liknande tjänster på marknaden. Men så klart ligger fokus mer på praktisk funktionalitet än att ligga i absolut framkant i den tekniska utvecklingen.det gör ju inte det direkt lättare för de teknik-ointresserade vilka tydligtvis är den främsta målgruppen.
Blir i vilket fall intressant att se sen i vilka sammanhang tjänsten faktiskt används.
Haha, schysst förslag!Skulle vara en riktigt bra sak om det fanns "hotline" till SAS för bokningsbekymmer etc. Givetvis med prio efter EB-nivå
Helt enig, det skulle vara toppen. Avtal med någon av de stora operatörerna som finns på många flygplatser (och även andra publika platser), det är fortfarande långtifrån alltid det är gratis eller fungerar perfekt.En feature som jag kan tänka mig skulle vara mer användbar i appen/tjänsten vore möjligheten att använda sina EB-poäng för att betala för Internetuppkoppling på olika WiFi-hotspots på olika flygplatser runt om i världen.
Jag skulle nog kunna ge det en chans jag också. Senaste mobilräkningen var inte särskilt kul med alldeles för mycket samtal från utlandet (jag är utomlands nästan varje vecka nu). Hinner i vilket fall sällan att göra av med mina poäng nuförtiden så att föra över 2000 poäng att ringa för i utlandet istället för att motsvarande hamnar på en räkning någonstans, ja varför inte.Så *sånn sett* passer det helt greit for meg, jeg er vel en av de 4 i verden som kommer til å benytte meg av det da![]()