Gnopps
Medlem
Ja, jag tänkte precis samma! En eloge till SAS app-utvecklare som förklarar istället för att bara visa något generiskt Error.Men vilket bra och tydligt felmeddelande!
Ja, jag tänkte precis samma! En eloge till SAS app-utvecklare som förklarar istället för att bara visa något generiskt Error.Men vilket bra och tydligt felmeddelande!
Har du redan chackat in bagage kan du inte ändra biljetten genom diamond-förmånen.Eftersom man bara kan byta ”nästa” ben i bokningen, hur ska man tänka då gällande incheckat bagage? Alltså om man vill byta ben 2 i en flygning, lastas bagaget om då efter första flygningen på den ”nyvalda” andra flygningen eller fungerar det bara om man inte reser med incheckat bagage?
Hmm? Det har gått bra att byta 2 ben från början de gånger jag har försökt.Eftersom man bara kan byta ”nästa” ben i bokningen, hur ska man tänka då gällande incheckat bagage?
Jo, men du måste väl byta alla benen innan du checkar in bagaget?Hmm? Det har gått bra att byta 2 ben från början de gånger jag har försökt.
Precis, möjligheten att byta avgång försvinner så fort du checkat in bagage men innan går bra.Jo, men du måste väl byta alla benen innan du checkar in bagaget?
Ja!Vad gäller för en Plus Bonus?
Resenären är statuslös. Jag som EBD bokar
Kommer det gå att ändra avgång i app/servicecenter?
Visa bifogad bild 164637