Har i alla fall funkat för mig med statuslös på samma bokning.Ä
Är du säker på det? Om resenären är statuslös och inte har Plus Pro-biljett borde ändringen väl kosta?
Har i alla fall funkat för mig med statuslös på samma bokning.Ä
Är du säker på det? Om resenären är statuslös och inte har Plus Pro-biljett borde ändringen väl kosta?
Aha, jag förstod inte att det var på samma bokning.Har i alla fall funkat för mig med statuslös på samma bokning.
Oj, jag kanske tolkade fel. Tolkade kanske felaktigt att @henke12 är med på bokningen! Tror inte att det funkar annars, ber om ursäkt!Är du EBD? Isåfall gäller ju förmånen för dig och dina medresenärer på samma bokning oavsett bokningsklass.
Jag tolkar @henke12 s inlägg som att den statuslösa reser ensam utan att ha med någon med status på samma bokning.
Exakt så. Jag är inte med!Är du EBD? Isåfall gäller ju förmånen för dig och dina medresenärer på samma bokning oavsett bokningsklass.
Jag tolkar @henke12 s inlägg som att den statuslösa reser ensam utan att ha med någon med status på samma bokning.
Hmm, får kanske nyttja 24h öppet köp :/Oj, jag kanske tolkade fel. Tolkade kanske felaktigt att @henke12 är med på bokningen! Tror inte att det funkar annars, ber om ursäkt!
Fast byte av avgång kostar 650kr, så beroende på vad önskade biljetten kostar kan det vara värd det ändå.Exakt så. Jag är inte med!
Hmm, får kanske nyttja 24h öppet köp :/
Bra idé!Fast byte av avgång kostar 650kr, så beroende på vad önskade biljetten kostar kan det vara värd det ändå.
Samma här, bara det är samma bokningHar i alla fall funkat för mig med statuslös på samma bokning.
Idag hade jag en Plus inrikes (vunnit upgradebud med poäng).
Jag skulle seatas vid gate. Vid gaten fick jag en plats på rad 25.
På planet ser jag att det finns flera platser lediga i Plus. Dock inte utan att ta någon annans tomma grannsäte.
Är detta regel - att tomma mittsäten i Plus bevaras tomma när någon Diamond gör en sån här ändring?
Hade jag kunnat påpeka att min biljett var i Plus för att på så vis få sitta i Plus?